loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 17 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من زن ۲۷ ساله سه ساله كه ازدواج کردم .من باشوهرم رابطه خوبى داریم ولى به محض اینكه با خانواده خودش رفت و امد میكند كاملارفتارش تغییر میكند.مادرش میگوید به خواهرت و خودش برسد.حتى من بارها دیده ام اونحرفهاى رومانتیك كه آدم با زنش باید بگوید در sms به خواهرهایش میگوید/من هم هر چند نمى خواهم خودم راناراحت كنم ولى نمى شود من هم به ناچار باهاش لج می کنم  البتهپدری دارد که با خواهرهایش آنچنان محبت امیز حرف میزند كه او حتى در بهترین لحظاتمبه من نمی گوید وقتى بهش شكایت میكنم میگوید من بلد نیستم.تو رو خدا منو راهنمایىكنید


 

جواب:

سلام

از مطالب شما برمیاد که همسرتون به خواهر و مادرش علاقه منده و این کاملا طبیعی است چون خانواده او هستند و شما هم نباید نسبت به این مساله حساس باشید و اگر حساسیت نشون بدید اثر منفی بر ارتباط همسر با شما خواهد گذاشت و دل او رو از شما دور خواهد کرد بخاطر اینکه انسان دوست نداره بدی کسی رو که دوستش داره بگن

پس اینکه همسر شما به خونواده اش محبت می کنه طبیعی است اما اینکه نسبت به شما کم محبته غیر عادی است ولی من متوجه نشدم این کمی محبت فقط در اوقاتیه که از منزل مادرش برمی گردید یا اینکه کمابیش محبتش کمه و در اون اوقات تشدید می شه

اگر به صورت کلی کم محبته این نشون دهنده اینه که دلش به شما نزدیک نیست و این مساله با تذکر و اینکه بهش بگید به شما محبت کنه هم درست نمی شه چون اظهار محبت جوشش حرارتیه که در قلب هست لذا تا اون حرارت قلبی نباشه ابراز محبت ادامه دار ممکن نیست، بنا بر این شما باید کاری کنید که محبتش به سمت شما جلب بشه مثل اینکه از نظر جذابیت ظاهر و لباس و ارایش به خودتون برسید و زمینه برقراری رابطه زناشویی خوب و دلچسب رو فراهم کنید همچنین اگر می دونید که در مواردی نارضایتی داره اونا رو برطرف کنید و خلاصه سعی کنید محیط ارام و لذت بخشی در منزل براش اماده کنید و اینو بدونید که اگر این کار رو بکنید چیزی رو از دست نمی دید چون نتیجه کارهای شما مستقیما به صورت توجه عاشقانه و ابراز محبت همسر به طرف خود شما برخواهد گشت

اگر کم محبتی همسر در زمانیه که از منزل مادرش برمی گردی در این صورت علاوه بر اینکه از راهکارهای بالا استفاده می کنی، بدون اینکه جبهه بگیری و از خونواده اش بد بگی سعی کن که متوجه بشی علت این مساله چیه تا برطرفش کنی و اگر متوجه شدی که اونا پشت سر تو بد می گن تا می تونی سعی کن با توضیحاتی که میدی نظر همسر رو برگردونی و اگر نشد سعی کن رابطه ات رو خانواده اش خوب کنی تا اونا به جای بدگویی از تو پیش همسرت تعریف کنند، برای خوب کردن رابطه با خانواده همسر مطالب لینک زیر رو بخون

http://moshaver41.ir/post/category/86

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 676
  • بازدید سال : 3,152
  • بازدید کلی : 51,239
  • کدهای اختصاصی