loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 2083 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

من دختر بیست ساله ای هستم به پسری علاقمند هستمولی از علاقه اون به خودم چیزی نمیدونم ولی این علاقه من کاملا از روی عقل نه احساساتو مطمینم که اگه با هم ازدواج کنیم خوشبخت میشیم فقط نمیدونم از کجا بفهمم که ایشونبه من علاقه داره یا نه خواهش میکنم راهی پیشنهاد بدید که از طریق واسطه وشخص سومینباشه .فقط راهی که من متوجه بشم اون به من علاقه داره یانه؟ممنون از مشاورای خوبتونفقط ترا خدا زود جواب بدید.مرسی

سلام  

علاقه وتوجهپسرها دوگونه ست یا برای دوستی یا برای ازدواج؛ راههایی برای فهمیدن این  موضوع(علاقه وتوجه) وجود داره - مثل اینکه ایشونبه شما توجه خاص داره یا نه ایا به شما نگاه طولانی داره یا نه ایا سعی در نزدیککردن خودش به شما داره یا نه و... - که این راهها به درد شما نمیخوره  چرا که تنها فایدی که این راهها داره اینه که ممکنهشما بفهمید که ایشون به شما توجه داره ولی هرگز این راهها نیتش رو نشون نمیدهکه آیا شما رو برای ازدواج میخواد یا برای دوستی؟؟

آقا پسرهامثل خانومها فکر نمیکن یعنی اینطور نیست که وقتی به کسی علاقمند شدن فورا فکر ازدواجکنن وبگن کار تمومه درحالیکه دختر خانومها به محض علاقمند شدن ،علاقشون رو به سمتازدواج میبرن ،با توجه به اینکه پسر مورد سوال شما رفتار و عملی خاصی هم انجامنداده یا شما گزارش نکردی توصیه ما به شما اینه که اگر می تونی فراموشش کن و ازراهکارهای مطالب زیر استفاده کن

http://moshaver41.ir/post/category/69

و اگرم نمیخوای فراموشش کنی و می خوای برای ازدواج به طرفت بیاد از راههای جذب غیر مستقیم وارد بشو تا ایشون تمایل به خواستگاری شماپیدا کنه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sevil در تاریخ 1395/03/06 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

روم غیرتی میشو وخودش میگه بیاچت نکنیم بعدچندروز خودش بهم پیام میده زیرچشی نگاهم می کنه وهیشه هواموداره.اهنگهای که من دوس دارمم گوش میده بنظرتون دوسم داره

این نظر توسط للل در تاریخ 1394/03/18 و 3:28 دقیقه ارسال شده است

نهن


کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 2,610
  • بازدید کلی : 50,697
  • کدهای اختصاصی