loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 110 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

باسلام خدمت شما
دختری هستم 22 ساله که قراره با پسری که یک ماه کوچکتر ازخودم هست همکلاسم و خاستگارم بوده در آینده ازدواج کنم.الان 9 ماهه باهمیم با قصدازدواج.وانشالاتابستون که درسمون تکمیل میشه میریم سرکار و عقدمیکنیم.من خیلی دختر خوبی بودم اماباهاش رابطه بدنی برقرار کردم هرکارکه بگین البته بجز رابطه جنسی.ایشون خیلیپسرسرد و عاقل ومذهبیه خانوادش اومدن خونمون اما چون اونم 22 سالشه وکار و پولنداشت خانوادش نذاشتن گفتن تابستون.الانم مادرش هرازگاهی بهم تماس میگیره جدیدایکم زیاده خواه شده و مرتب بهم ایراد میگیره هرچند منم درجوابش میگم میتونه برهولی اون نمیره.وکلی گریه زاری راه میندازه با اینکه خیلی پسرمحکمیه واقعا مردشدهوخیلی عاقلانه فکرمیکنه.برام پول خرج میکنه.میگه عاشق اخلاقو رفتارم شده پارسال همچون چادری بودم و با پسرا حرف نمیزدم ازم خوشش اومده.الان میخام اینوبحث و گفتگوبذارین که ب نظردوستان ببینم من چکارکنم که اون مطمین باشه باوجود رابطه بدنی مندختر خوبیم دوما چکارکنم که دخترای دیگ نتونن درونش نفوذکنن سوماچکارکنم چطوباشمتا تابسون گرم باشه ومنوبخادبهم سرد نشه؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 2,593
  • بازدید کلی : 50,680
  • کدهای اختصاصی