loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 112 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

سوال:
سلام
من دختری 19 ساله هستم ودچار مشکل بزرگی شدم،تقریبا 2سالی هست که باپسری از طریق چت دوست شده بودم،تو این مدت هیچ رفتار بد وزشتی از ایشان ندیدهبودم؛ولی قبل از عید چند تا اس ام اس خیلی زشت از خطش به من رسید،به حدی این اس اماس ها زشت بود که تصمیم گرفتم دیگه جواب این آقا رو ندم،ولی ایشون به من اس ام اسمیزنن که خواستم ببینم چی میخواد بگه؟جوابش رو دادم،قسم خورد که این اس ام اس هاشماله دوست دختر قبلیش بوده و قبل از اینکه بخواد بیاد تهران اون دختر بهش زنگمیزنه وباهاش قراری میذاره که کتابهایی رو که از این آقا گرفته بهش پس بده،گفت کهاون اس ام اس ها هم تقصیر اون دختر بوده،بهم گفتش که من هیچ وقتی به تو توهیننکردم چون واقعا دختر با فرهنگی بودی وهستی،اما من دیگه به این آقا اعتمادندارم،چون اوایل هم ایشون رو دوست نداشتم ولی به اصرار ایشون با هم قرارگذاشتیم،کوچترین تماس جسمی هم برقرار نکردیم چون اصلا راضی به این کار نبودمونیستم،چون خیلی اصرار به دیدن عکس از من داشت چند تا عکس با حجاب براش ایمیلکردم،همچنین چندباری بهش گفته بودم که کدوم دانشگاه ودر چه مقطعی تحصیل میکنم ولیترسم از اینه که بخواد فکر سوءاستفاده به ذهنش برسه،اخه بهم گفتش که حتما باید یهقرار اخر بذاریم تا باهام حرف بزنه ولی من قبول نکردم بهم گفتش که حتما میاد یهروزی دنبالم تا منو ببینه ولی من دوست ندارم چون استرس ایتو دارم که فکر سواستفادهداشته باشه.نمیدونم چیکار کنم،میدونم مقصر بودم ولی دوست دارم کمکم کنید من دیگهمایل به برقراری این ارتباط نیستم دوست دارم از راهنمایی های شما ودوستان استفادهکنم

 

جواب:

سلام

اینکه شما رابطه رو ادامه بدی دادن تا نکنه اونسو استفاده کنه درست نیست چون ادامه دادن رابطه مشکلی رو حل نمی کنه و اگر اونبخواد سو استفاده کنه بالاخره یک روز این کار رو خواهد کرد پس بهتره که رابطه روقطع کنی و در فکر عکس العمل مناسب برای اون زمان باشی

لذا شما با او قطع رابطه کن و دیگه جوابش رونده و ببین عکس العملش چیه اگر هیچ کار نکرد که تموم می شه و راحت می شی اما اگرخواست سو استفاده کنه و تهدیدت کرد، به من اطلاع بده تا بهت بگم چه عکس العملی بهترهنشون بدی

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/11/07 و 9:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من سه ماه که با پسرعموم ازدواج کردم
ولی به محض اینکه کسی از خانواده اش بد میگه منم از شوهرم دل زده میشم
یا اینکه کسی از مهریه بالا و کالا که شوهرشون به عهده گرفته یا عیدیهایی که بهشون داده من حسابی دلگیر میشم
بخصوص که شوهرم قبل ازدواج هر چی بهم گفت دروغ از اب دراومد
الان واقعا نمیدنم چیکار کنم ؟؟خواهش میکنم زودتر جوابو بدین و کمکم کنید
چون گاهی حرفای که فکرشم نمیکردم به شوهرم بگم که غرورش خدشه دار نشه میگم انگار دیگه برام مهم نیست


کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 2,592
  • بازدید کلی : 50,679
  • کدهای اختصاصی