loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 31 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من دختری21 سالههستم که یه خواهر بزرگتر از خودم دارم که هنوز ازدواج نکرده خواستگار زیاد میاد واسشولی دفعه اول که میان دیگه خبری ازشون نمیشه و نمی پسندن خواهرم را.از یه طرف ناراحتمکه خواهرم هنوز ازدواج نکرده و25سالشه از یه طرف هم روی روحیه اش تاثیر میذاره ایناومدن و رفتن خاستگارا که دیگه برنمی گردند.واسه خودمم ناراحتم چون منم میخوام ازدواجکنم ولی چون باید خواهر بزرگترم اول ازدواج کنه بعد من خواستگارا باید برای اون بیادومن نمیتونم فعلا فکرازدواج بکنم .ازتون راهنمایی میخوام بگین چیکارکنم تا مامانم اینشانس را به منم بده تا خودم را نشون بدم شاید خاستگارا من را پسندیدن وتونستم ازدواجکنم؟

 

جواب:

سلام

اگه مادر شمامعتقده که حتما باید اول خواهر شما عروس بشه تا بعد نوبت شما برسه شما باید در جهتتغییر فکرش اقدام کنید و در قدم اول تمایلتون رو به ازدواج بهش بفهمونید و در قدمبعدی موارد زیر رو بهش بگید

اول اینکه : بهخواهرم نگاه کنید که سنش بالا رفته و ازدواجش سخت شده پس منم مثل خواهرم نشدماجازه بدید برای منم خواستگار بیاد

دوم اینکه : اگرفرضا برای خواهرم تا اخر خواستگار نیومد شما راضی هستید من مثل خیلی از دخترایی کهسنشون بالا رفته تا اخر عمر از ازدواج محروم بشم؟

سوم اینکه : چهتضمینی هست که اگه سن من بالا بره بتونم ازدواج خوبی داشته باشم؟ چون هرچه سنمبالاتر بره احتمالا مجبور می شم نسبت به شرایط خواستگار بیشتر کوتاه بیام در صورتیکه الان بخاطر زیادی خواستگار به راحتی می تونم ازدواج خوبی داشته باشم

چهارم اینکه :شایدخدا کلید ازدواج خواهرم رو در ازدواج من قرار داده باشه یعنی از کجا می دونید شایدخدا به خاطر مصلحتی که ما نمی دونیم مقدر کرده باشه که ازدواج اون وابسته بهازدواج من باشه  

پنجم اینکه : ازکجا می دونید شاید اون فردی که بالاخره همسر خواهر من خواهد شد از فامیلها یااشناهای کسی باشه من باهاش ازدواج خواهم کرد یا از طریق اونا معرفی بشه، پس وقتیکه شما با ازدواج من موافقت نمی کنید، با این کارتون علاوه بر من، ازدواج خواهرمرو هم به تاخیر می اندازید.  

این موارد رووقت و بی وقت گاه و بی گاه این قدر بگید و اصرار کنید که مادر راضی بشه

همچنین ازخواهرتون هم بخواهید که رضایتش رو برای ازدواج شما به مادرتون اعلام کنه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 3,065
  • بازدید کلی : 51,152
  • کدهای اختصاصی