loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 103 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (2)

سوال:

سلام
پسری هستم كه 1 ماه پیش با دختر خانمی كه 7 سال از من كوچكتره آشناشدم ازهمون ابتدا نیتم پاك بود وقصدم ازدواج وبه خاستگاری ایشون رفتم تا حالا همه چیزخوب بوده وانها هم به خانه ما آمدن فقط اینكه از سمت من یه مشكلی ایجاد  شده میترسماون دختری كه میخواستم نباشه چون من به ظاهر اهمیت میدم و ظاهر ایشون هم معمولیاست-وقتی تو خیابون میرم وپسرهای دیگه را میبینم كه با یه دختر هستند و اون دختراگر زیبا باشه سریع با اون مقایسه میكنم كه چرا این خوشگلتره واون نیست نمیدونمچكار كنم--- میترسم باهاش ازدواج كنم وبعدش خودم رو سرزنش كنم كه خوشگلتر از اینگیرم میومده--- این موضوع را توی سایت بگذاریدتا بقیه هم نظر بدن---- ممنوناز شما

 

جواب:

سلام

در زمینه ظاهر طرف اگر اونو با توجه به نقاطمثبتی که داره بتونی به عنوان همسر قبولش کنی می تونی باهاش ازدواج کنی چون تدریجاحساسیتت به قیافه اش از بین می ره و قلبا قبولش می کنی البته به شرط اینکه با دخترایدیگه مقایسه اش نکنی چون دختر زیباتر معلوم نیست که از همه جهات مناسب تو باشه یااینکه به تو جواب مثبت بده البته اینو بگم که اگر اهل مقایسه باشی شاید اصلا نتونیازدواج کنی چون دست بالای دست بسیاره و با هرکس ازدواج کنی ممکنه بعدا زیباترش روببینی و از ازدواجت پشیمون بشی

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 2,609
  • بازدید کلی : 50,696
  • کدهای اختصاصی