loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 80 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سحر

با سلام من دختر خانمی مجرد هستم چند مدت پیش با یه آقای مجرد ی در حیطه مسائل کاری البته خود من با اندیشه ذهنی آشنایی صحبت کردم. البته اولین مکالمه ای بود که بیش از ده دقیقه طول کشید... بنده وهم ایشون در سراسر مکالمه ادب واحترام البته حریم ها رو رعایت کردیم وبحث از مسیرش حتی منحرف هم نشد. در طول صحبت من به وجوه اشتراکم با اون آقا پی بردم و به نظرم شخصیتشون خیلی به بنده( شبیه )بود وفرد معقولی هم وآرامی به نظر میرسیدن ولی آخر مکالمه در کمال ناباوری وتضاد در نوع برخورد به من جسارت کردن و مرا مورد توهین و تمسخر قرار دادند!!!!ومن واقعا در فکر فرو رفتم که علت برخوردشون چی بود ؟؟؟ دوست دارم  آقایان درباره علتش نظر بدن و خانم ها تجربیاتی از این دست رو بگن تا دیگر این اتفاقات برای من و دیگران نیفته... لازم به ذکره هم ایشون وهم من فعلا شرایط ازدواج رو نداشتیم.

آیا این روش آشنایی صحیحه؟ ویا این که درست نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 2,552
  • بازدید کلی : 50,639
  • کدهای اختصاصی