loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 31 moshaver41
یاسین بازدید : 177 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

سوال:

سلام
من پسری 18 ساله هستم ، چند ماهی هست که دختر خالم 19 ساله ام رودوست دارم تا حالا چند بار هم بهش گفتم که دوستت دارم ،پدر و مادرش هم میدونن کهمن دوستش دارم ، یک بار بهش گفتم من تو رو واسه ازدواج میخوام اما اون هنوز جوابکاملی بهم نداده هرچی بهش میگم که بامن ازدواج میکنه یا نمیکنه ، دختر خالم میگهنه میگم اره نه میگم نه ، حالا نمی دونم چکار کنم ،بعضی وقت ها هم بهم میگه برادرنمی دونم واقعا منو دوست داره یا نه ، اصلا هم برخورد بدی با من نداره خوش اخلاقهم هست حالا از شما تقاضا دارم در این مورد به من کمک کنین که ایا واقعا اون منودوست داره یا نداره اقای کریمی به خدا اصلا تمرکز روی درس هام ندارم همیشه به فکرشهستم دست خودم نیست کنترولش کنم ، ببینین ایا واقعا با اون علایم ها دوستم داره یانداره، ایا واقعا سن واسه دختر ها اهمیت داره ، میخوام افکارشون رو بهم توضیح بدیندرضمن یکمی از پدرش می ترسه وقتی مامانم به خالم گفت که اینجوریه خالم گفت دست مننیست دست باباشه ایا احتمال داره به خاطر باباش هیچی نمیگه تا وقتی که شرایط منکامل بشه ، ایا واقعا میشه یا این اوضاع درستش کنم ایا واقعا هیچ راهی دیگه نمودهکه بتونم همسرش بشم ،یعنی باید قید هرچی کار رسیدن به اون را بزنم دیگه بایدفراموشش کنم یا هنوز هم راهی هست که اونو عاشق خودم کنم به نظر شما چکارش کنمفراموشش کنم یا هم امید داشته باشم خواهشا در این مورد کمکم کنید ممنون خواهشا متنمنو بزنین توی سایت تا دوستان نظرشون رو بدن ، خواهشا نظر خودتون رو هم برامبنویسین خواهشا تخصصی توضیح بدین

 

جواب:

سلام

وقتی برای ازدواج جواب منفی می ده اما رفتارشبا تو خوب و مهربانانه است و بهت برادر خطاب می کنه معلوم می شه که احتمالا اون بهتو نگاه همسرانه نداره و مثل یک برادر به تو علاقه داره

در مورد اینکه سن براش مهمه یا نه عرض می کنماونی که برای دختر مهمه اینه که شخصیت پسر رو به عنوان کسی بتونه بهش تکیه کنهقبول کنه و پسر رو بچه نبینه تا بتونه بهش علاقه مند بشه

البته اگر بازم نسبت به علاقه اش شک داری مادرتیا زن دیگری رو واسطه کن که ازش سوال کنه ایا تو رو به عنوان همسر قبول می کنه یانه

در مورد اینکه می گی ایا امیدی هست یا نه عرضمی کنم این به مقدار تلاش تو برای راضی کردن خونواده خودت برای خواستگاری و بعدشراضی کردن خونواده دختر خاله ات و همچنین خودش بستگی داره لذا به نظر من تا نهایت تلاشترو نکردی نا امید نشو

اینو هم اضافه کنم که تلاش کردن تو ممکنه یهفایده دیگه هم داشته باشه اونم اینه که دل دختر خاله ات نسبت به تو متمایل بشه چونیکی از راههای جلب دل دختر تلاش و اصرار پسر برای ازدواجه پس اینکه می گی چه طوراونو عاشق خودت کنی از طریق تلاش تو برای ازدواج ممکنه به دست بیاد  

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elham در تاریخ 1392/01/30 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما حاج اقا لطف کنید به دردها ولکه دار شدن احساسم توجه کنید من 34 سالمه وخیلیها دلمو شکستن ودوست دارم بای ادم انسان خداشناس وباشخصیت وکسی که در شان خانوادم باشه ازدواج کنم امیدوارم بی ادبی نکرده باشم باتشکر زیاد من نگرانم اگه ازدواج نکنم روحیم بدتر میشه
پاسخ : سلام
فعالیت این وبلاگ به این سایت منتقل شده است
http://www.jonbeshnet.ir/
سوالتان را در این سایت بپرسید


کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 2,532
  • بازدید کلی : 50,619
  • کدهای اختصاصی