loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 100 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با سلام خدمت شما
پسری هستم كه 1 ماه پیش با دختر خانمی كه 7 سال از من كوچكتره آشناشدم ازهمون ابتدا نیتم پاك بود وقصدم ازدواج وبه خاستگاری ایشون رفتم تا حالا همه چیزخوب بوده وانها هم به خانه ما آمدن فقط اینكه از سمت من یه مشكلی ایجاد  شده میترسماون دختری كه میخواستم نباشه چون من به ظاهر اهمیت میدم و ظاهر ایشون هم معمولیاست-وقتی تو خیابون میرم وپسرهای دیگه را میبینم كه با یه دختر هستند و اون دختراگر زیبا باشه سریع با اون مقایسه میكنم كه چرا این خوشگلتره واون نیست نمیدونم چكاركنم--- میترسم باهاش ازدواج كنم وبعدش خودم رو سرزنش كنم كه خوشگلتر از این گیرممیومده--- این موضوع را توی سایت بگذاریدتا بقیه هم نظر بدن---- ممنوناز شما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 2,611
  • بازدید کلی : 50,698
  • کدهای اختصاصی