loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 12 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من خواستگاری دارم که خیلی اهل تردیده ایشونتقریبا 3 سال از من کوچکتره از لحاظ اخلاقی مشکلی نداریم هر دومون شاغلیم چیزی کهایشونو مردد میکنه اینه که نگران 5 سال اول زندگی که من براش جذاب نباشم در صورتیکه میگه من براش جذابیت داشتم که پیشنهاد ازدواج داده . شدیدا درگیر این موضوع ،من پیشنهاد دادم که اگه نمیتونه خودشو راضی کنه خوب تموم کنیم قبول نکرد میگه ازهرکی میپرسم یکی میگه خوب قیافه یکی میگه اخلاق مهمه که البته ناگفته نماند ایشونعاشق رفتار بنده هستند البته ظاهرمم شکر خدا خوب طوری که اکثر افراد جذب قیافممیشن حالا ایشون خیلی وسواس فکری دارن حتی برای یه جوش روی صورتم حساس هستن هیمیپرسن چیه چه جووریه ،نمی دونم چی کار کنم اخه دلم میخواد تکلیفمو بدونم لطفاراهنماییم کنید خیلی به این راهنمایی نیاز دارم اگه ممکنه به ایمیلم بفرستید خیلیممنون میشم .باتشکر


 

جواب:

سلام

ایشون جذب ظاهر شما شده اما نگران اینه که شمادر 5 سال اول جذابیت خود رو برای ایشون از دست بدید به نظر من این نگرانی در سه صورتجا داره

اول اینکه: شما تناسبهای فکری اعتقادی اخلاقیرفتاری رو نداشته باشید و در زمینه های مهم با هم اختلاف داشته باشید و خلاصه دریک کلمه بهم نخورید که اگر این طور باشه اختلافاتی که با هم پیدا می کنید ممکنهسبب بشه علاقه به ظاهر هم کم بشه یا از بین بره

دوم اینکه: از نظر ارتباط زناشویی دچار مشکلبشید مثل اینکه ایشون از نظر جنسی ناتوان باشه و طرفین از ارتباطشون رضایتمندی لازمهرو نداشته باشن که در این صورت زندگی به مشکل می خوره و جذابیت ظاهری شما برای او همممکنه کم بشه یا از بین بره  

سوم اینکه: ایشون اهل دیدن صورتهای زیبا باشهیعنی فیلم و عکس ببینه یا به زنها و دخترها نگاه ناپاک داشته باشه که در این صورت امکانزدگیش از ظاهر همسر زیاده یعنی بعد یه مدت به مقایسه می افته و ظاهر و اندام ورفتار زنش رو دیگه زیبا نمی بینه

پس اگر تناسبها رو داشته باشید و بعد ازدواج همدر زمینه زناشویی مشکل نداشته باشید و ایشون هم اهل دیدن صورتهای زیبا نباشه هرچهمی گذره نه تنها عشقش به شما کم نمی شه بلکه زیاد هم می شه و به عشق پایدار مبدلمی شه

در زمینه اینکه گفتید ایشون وسواس فکری داره ودرمورد جوش صورت شما حساسه، احتمال میدم ایشون وسواس فکری نداشته باشه بلکه بخاطر اهمیتزیادی که برای ظاهر و قیافه طرفش قائله، این طور حساسیت نشون می ده بنا بر این اگراصل مساله براش حل بشه مشکل حساسیتش هم ممکنه کم یا برطرف بشه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 3,101
  • بازدید کلی : 51,188
  • کدهای اختصاصی