loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 568 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

سوال:

سلام

من یه سوال دارمالبته قبلا از شما راهنمایی خواستم اما الان موضوع ازدواجم جدی شده و در مراحل اولیهقرار دارم میخواستم بپرسم من قبلا سر یه موضوعی قسم خوردم که تا با کسی محرم نشدم حرفیاز مسائل جنسی نزنم چون شاید تحریک کننده باشه براش اما الان که تا چند روز دیگه انشاللهنامزد میکنم میخواستم ببینم که آیا پرسیدن مسائل جنسی در قبل از ازدواج مشکلی ایجادمیکنه و با توجه به اینکه من قبلا هم توبه کردم و یا نه اصلا نیازی نیست ...البته منتمام سوالات مربوط به زندگی مشترک رو از خواستگارم پرسیدم اما از مسائل جنسی چیزی نپرسیدممیخواستم ببینم که اگه مشکل شرعی داره و یا نیازی نیست ، راهنماییم کنید.

 

جواب:

سلام

هرگونه تحریکشهوت جنسی بین دو نامحرم حرامه و اگر شما سبب بشید که طرف مقابل شهوتش بر انگیختهبشه از باب اعانه بر اثم (کمک به گناه دیگران) حرامه یعنی علمایی که اعانه بر اثمرو حرام می دونن این کار رو جایز نمی دونن بنا بر این تا ضرورتی نباشه کاری کهحرامه جایز نیست انجام بشه

علاوه بر اینکهاگه صریحا در مورد مسائل جنسی ازش سوال کنید اون به خودش می گه چقدر روش بازه کهبه راحتی چنین سوالایی رو می پرسه و براش سوال می شه که نکنه اهل ارتباطات نادرستبوده اید؟ و ممکنه بخاطر همین سوالات از ازدواج با شما صرف نظر کنه

البته شما اگهسوالی در امور جنسی دارید و فکر می کنید لازمه که از طرفتون بپرسید برای اینکه همتحریک شهوت نکنه و هم طرف فکر بد نکنه می تونید از طریق غیر مستقیم اقدام کنید مثلاینکه از طریق نوشتاری سوالتون رو بپرسید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mis در تاریخ 1394/04/29 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من با نامزدم از پشت رابطه جنسی داشتم اونم تو دوره پریودش روز اخر پریودش بود بدون استفاده کردن از کاندوم و وقتی سکس تموم شد آلتم خونی شده بود ایا امکان مریضی یا بیماری هست ؟ ممنون میشم جواب بدین تشکر


کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 2,599
  • بازدید کلی : 50,686
  • کدهای اختصاصی