loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 411 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (4)

سوال:

سلام

دختری 17 ساله ای هستم دیپلم كه حدود 1 ساله باپسر همسایمون آشنا شدم البته به قصد نیت ازدواج رابطمون در حد پیامكی و هراز گاهی تلفنیتو این یك سال ازم عكس خواسته اما چون بهش اعتماد ندارم و به خاطر ترس از خدا و خانوادممخالف خواستش شدم و به خاطر همین موضوع كه شاید منو به خاطر یه عكس دوس داره باهامهمنم ازش سرد شدم و خداحافظی كردم 2 روز طول كشید كه دوباره رابطمون شروع شد اسمش احدهمیخوام فراموشش كنم نماز میخونم اما چون اسمش توی سوره ی حمد و توحید هست اوقاتمو تلخمیكنه و از نماز خوندن دور میشم گوشه نشین و غم گرفته یه جا میشینم گریه میكنم نمیدونمچه جوری فراموشش كنم !! حالا از این گذشته قبلا به قصد ازدواج با دخترا دوس میشده اماقسمت نشده و به من رو اورده وضع مالیشون زیاد خوب نیس اما خب دركش میكنم پدر ندارهو خانوادش از اینكه ما در ارتباطیم خبر دارن حالا نمیدونم چه جوری ولش كنم خودمو ازغصه رها كنم لطفا راهنمایم كنید زود جواب بدین به این جواب احتیاج دارم ممنونم

 

جواب:

سلام

برای فراموش کردنش از مطالب لینک زیر استفاده کنید

http://moshaver41.ir/post/category/69

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسیم در تاریخ 1393/01/13 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دختری 15 ساله هستم با کسی دوست شدم این جور که نشان میدهد واقعا دوستم دارد ولی من مطمءن نیستم چی کار کنم که از این شک بیرون بیام ؟ لطفا کمک کنید

این نظر توسط نسیم در تاریخ 1393/01/13 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دختری 15 ساله هستم با کسی دوست شدم این جور که نشان میدهد واقعا دوستم دارد ولی من مطمءن نیستم چی کار کنم که از این شک بیرون بیام ؟ لطفا کمک کنید

این نظر توسط نسیم در تاریخ 1393/01/13 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

سلام دختری 15 ساله هستم با کسی دوست شدم این جور که نشان میدهد واقعا دوستم دارد ولی من مطمءن نیستم چی کار کنم که از این شک بیرون بیام ؟ لطفا کمک کنید

این نظر توسط هليا در تاریخ 1391/10/17 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

عاشق يكى شدم كه از بچگى ميشناسمش،١٥ سالمه چيكار كنم؟
پاسخ : سلام
فعالیت این وبلاگ به این سایت منتقل شده است
http://www.jonbeshnet.ir/
سوالتان را در این سایت بپرسید


کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 2,600
  • بازدید کلی : 50,687
  • کدهای اختصاصی