loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 771 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

سوال:

سلام

من خانمى شاغل هستم و چند سال است كه ازدواجكرده ام از لحاظ اعتقادی فردی معتقد هستم و در محیط كار علی رغم جوّ بدى كه حاكماست با همكارانِ مرد خیلى جدى و رسمى برخورد میكنم اما مدتى است یكى از همكارانمرد مجرد به بهانه مشورت خواستن از من از طریقsms  و حضوری در محل كار یك جور صمیمیت را بوجود آورده استكه من هم ناخواسته و با این توجیه كه پسر سالمى است وارد این رابطه شدم تا ب حال خیلى حفظ حریمشده است اما من با توجه ب علاقه كه ب زندگى خودم دارم نگران این قضیهِ هستم كهاحساس وابستگى ب عنوان یك دوست در من ایجاد شده است و قادر ب كنترل ان نیستم.متاسفانهجورى شده كه روزنه باید از حال هم با خبر باشیم. تو رو خدا راهنمایى بفرمائید باتشكر


 

جواب:

سلام

وقتی یک مرد مجرد با یک زن متاهل رابطه برقرارمی کنه این اعلام خطره که او ادم ناپاکی است و قصد سو استفاده داره وگرنه معنینداره که کسی با زن مردم رابطه دوستانه برقرار کنه لذا زن از همون اول نباید اجازهبده که مرد مجرد برای دوستی طرفش بیاد تا کار به اینجا بکشه پس شما اشتباه کردیدکه این پسر رو از همون اول رد نکردید و با دید یک سو استفاده کننده بهش نگاهنکردید

در مورد این رابطه هم عرض می کنم ادامه اش خیلیخطرناکه و ممکنه عاقبت بدی داشته باشه و حتی موجب بشه که زندگی شما با همسر دچاراسیب بشه لذا به هر صورت که شده باید از این رابطه فرار کنی و حتی اگر شده محلکارت رو عوض کنی این کار رو بکن تا از این مساله خلاص بشی چون اگر خدای نکردهجلوتر برید ممکنه به جایی برسه که حتی فکرش رو نمی تونی بکنی و دیگه راه برگشتینخواهد بود

لذا هر گونه رابطه ای رو با اون پسر قطع کن واو رو پس بزن و بهش بگو که دست از سرت برداره و بره، و همزمان هم رابطه خودت باهمسر رو بهتر کن و سعی کن که محبت بین شما زیادتر بشه تا راحت تر بتونی از این پسرکنده بشی

اینو بدون اگر این کار رو نکنی این وابستگیممکنه سبب کم شدن علاقه به همسر و زندگیت بشه چون علاقه در دل زن به صورت جایگزینیاست و اگر علاقه ای وارد دلش بشه ممکنه علاقه قبلی رو بیرون کنه به همین خاطرممکنه با علاقه به این پسر دلت از همسرت دور بشه و بعد مدتی احساس کنی که دیگهدوستش نداری و این شروعی برای سقوط زندگی مشترکت خواهد بود که یا به جدایی می رسهو یا به سردی خواهد گرایید پس چرا عاقل کاری کند که باز ارد پشیمانی

از طرف دیگه اگر علاقه ات بهش خیلی زیاد بشهممکنه کاری رو که حتی فکرش رو نمی کنی انجام بدی یعنی تدریجا با او رابطه بدنی پیداکنی که این وحشتناک ترین چیزی است که در مورد یک زن پاک ممکنه اتفاق بیفته و اگرخدای نکرده این طور بشه نخواهی تونست از این مساله فرار کنی مثل بعض زنهای شوهردار خواهی شد که تدریجا به ناپاکی کشیده شده اند

لذا راه بسیار خطرناکی رو پیش گرفته ای که اگربه خودت نیایی و ازش فرار نکنی ممکنه یک دفعه چشم باز کنی و ببینی که به حدی درلجن زار گناه و خیانت فرو رفته ای که دیگه نمی شه بیرون بیایی

شاید به من اعتراض کنی و بگی که این حرفا چیه منهرگز اجازه نخواهم داد که دست هیچ مردی غیر همسرم بهم بخوره جوابش اینه که ایناحساس الان تو است که پاک هستی و دلبستگی تو به اون پسر کمه اما اگر دلبستگیت بهشزیاد بشه و به عشق برسه ممکنه وسوسه شیطان کار خودشو بکنه و نگاهها و صحبتهاتونتحریک امیز و گناه الود بشه و بعد تدریجا او از تو رابطه بدنی بخواد و تو هم بخاطرعشق نتونی رد کنی که اگر این طور شد برگشتن بسیار مشکل خواهد شد

پس بترس و هر طور شده این رابطه رو قطع کن وحتی اگر شده محل کارت رو عوض کن تا از خطرات احتمالیش مصون بمونی

حرف اخر اینکه اگر با قطع رابطه مخالفت کرداحتمال بده که ریگی به کفششه و قصد سو استفاده داره و در اون صورت ازش متنفر بشوکه می خواد با یک زن شوهر دار رابطه برقرار کنه و در نتیجه با سرعت بیشتری ازشفاصله بگیر

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دل شکسته در تاریخ 1394/02/22 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

خانم محترم من این مورد رو به چشم خودم دیدم خیلی مواظب باش زندگیت یه جوری داغون میشه که خودت هم تو حیرت میمونی توبه کن تو رو خدا زندگیت رو با دست خودت خرابش نکن


کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 2,577
  • بازدید کلی : 50,664
  • کدهای اختصاصی