loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من یه دختر 20ساله ام و4 ماهه که با یه پسر20سالهآشنا شدم ایشون فقط 6روز ازم بزرگترن وماقصد ازدواج داریم البته خانواده ایشون در جریاننولی پدر ومادر من بخاطر سختگیر بودنشون بیخبرن چند تاسوال داشتم یکی اینکه تفاوت کمسنی در آینده برامون مشکل ایجاد میکنه؟یکییم اینکه من الان با مادرشون صمیمی شدم وحتی برای روز مادر براشون کادو خریدم میخواستم بدونم این کارای من باعث نمیشه که پدریا مادر ایشون فکر کنن که من میخام خودمو قالب کنم یا اینکه فکرای بدی راجع به من بکنن؟ایشون به خاطر اینکه با هم دوستیم بم شک نمیکنه؟ ضمنا خواهرای من که یکی 5سال ازمبزرگتر ودیگری 2سال کوچکتر با ازدواجم با ایشون مخالفن وتهدیدم کردن که قضیه دوستبودنمونو به مامان وبابام میگن واگه اونا بدونن که ما با هم دوست بودیم غیرممکنهکه بذارن ما باهم ازدواج کنیم شما بگید من چیکار کنم چون غیر از ایشون با هیچکسدیگه ای ازدواج نمیکنم.ممنون


 

جواب:

سلام

این مقدار تفاوت سنی معمولا مشکلی ایجاد نمیکنه

در مورد صمیمی شدن و هدیه دادن به مادرش که خبرداره شما قصد ازدواج دارید در صورتی که صمیمیت و هدیه دادن شما در یک روند طبیعی وعادی شکل گرفته باشه که فکر نکنه شما با قصد و غرض خاصی انجامش دادید، اشکال ندارهاما اگر بی دلیل طرفش رفته باشید و باهاش صمیمی شده باشید یا اینکه زیادی تحویلشبگیرید و هدیه گرونی بهش بدید که غیر عادی جلوه کنه در این صورت امکان اینکه فکرکنه قصد جلب دل او و قالب کردن خودتون به او رو دارید هست؟

در مورد اینکه اون پسر بخاطر دوستی به شما شکمی کنه یا نه؟ این مساله بستگی به عقیده ایشون نسبت به دوستی دختر و پسر و همچنینمقدار رابطه شما داره پس اگر دوستی رو به این مقدار رابطه ای که دارید قبول داشتهباشه و رابطه شما هم کم باشه و گناه الود نشده باشه در این صورت او به شما شکنخواهد کرد اما اگر رابطه دوستانه دختر و پسر رو قبول نداشته باشه و خودشمناخواسته یا بخاطر علاقه به شما وارد دوستی شده باشه و رابطه شما هم زیاد باشه واحیانا گناه الود بشه امکان اینکه بعد ازدواج به پاکی شما شک کنه و بگه تو که بامن رابطه داشتی از کجا معلوم که پاک بودی و با دیگری نداشتی؟

در مورد اینکه خواهراتون تهدید کرده اند که بهپدر مادرتون می گن عرض می کنم : در صورتی که علت مخالفت اونا اینه که طرفت رونامناسب می دونن بهشون بگو اگر به پدر مادر بگید اونا این پسر رو ندیده رد می کنندو من می مونم با عشقی که نمی تونم فراموشش کنم چون فکر می کنم به درد هم می خوریم امادر صورتی که چیزی نگید اون به خواستگاری من میاد و اگر در اون صورت رد بشه من میفهمم که به دردم نمی خورده و راحت تر فراموشش می کنم پس شما به جای اینکه با لودادن مساله کار رو خراب کنید بذارید روند طبیعی جهت خواستگاری طی بشه و اگر فکر می کنید این فردنامناسبه دلایل مخالفتتون به پدر مادر اعلام کنید تا اونا نظر شما رو در تصمیم گیرشونلحاظ کنند

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 633
  • بازدید سال : 3,109
  • بازدید کلی : 51,196
  • کدهای اختصاصی