loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 16 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام
من دختری 28 ساله هستم و دانشجوی ارشد ....
حدود 2 سال و نیم است که با یکی از همکلاسی های دورانکارشناسیم آشنا شدم
ما در دوران دانشگاه هیچگونه ارتباطی با هم نداشتیم و فقطبعنوان یک همکلاسی بودیم و دوسال بعد از فارغ التحصیلی اتفاقی همدیگه رو دیدیم وبعد از این دیدار او به هر بهانه ای با موبایل من تماس می گرفت و ما کم کم با همآشنا شدیم . ما اهل یک استان بودیم ولی فرهنگ هامون خیلی با هم فرق می کرد بتدریجکه با هم آشنا شدیم متوجه شدم که سطح مالی و فرهنگی ما با هم فرق می کنه و به ایننتیجه رسیدم که او از من و خونوادم توقعات بی جا خواهد داشت البته او هیچوقتمستقیم اینو به من نمی گفت ولی مشخص بود که طمع به ثروت و موقعیت مالی ما داره
در ضمن او یک سال و نیم از من کوچکتر بود
و هر بار که از او می خواستم بیات خواستگاریم می گفت موقعیتمناسبی ندارم و اگه بام خواستگاری مطمئنم خونوادت قبول نمی کنن . البته اینو درستمی گفت چون خونواده من سخت گیر هستن و در ضمن حاضیر نیستن با هر خونواده ای وصلتکنن ....
در ادامه رابطمون من با وجود علاقه ای که به او داشتم ولیاین رابطه را قطع کرد تا اینکه مجددا 5 ماه پیش با من تماس گرفت و من با او سردبرخورد کردم و او ایندفعه خودشو کنار کشید و به اس ام اس های من جواب نداد و دراین مدت یک لحظه نتونستم از یادش غافل بشم
حتی دیروز براش اس فرستادم و او خیلی سرد به سوالم جواب داد
نمیدونم چکار کنم
آیا برای هیشه فراموشش کنم یا دوباره رابطه سرد شده ام رابا او از سر بگیرم
خواهش می کنم هر چه سریع تر به سوالم جواب بدین
ممنون ............

 

جواب :

سلام

اگه می دونید که این رابطه بدون فایده است و به ازدواج نمیرسه برای چی شروعش کنید و بهتره فراموشش کنید چون وقتی می دونید که با هم تناسبندارید و خونواده شما هم مخالفت می کنند با ادامه این رابطه فقط خودتون رو بهدردسر می اندازید از اینا گذشته با توجه به سردی که اون از خودش نشون داده اگه شماجلو بری طاقچه بالا می ذاره و در صورتی که به رابطه هم برگرده ممکنه خواسته هاش رویکی بعد دیگری بهت تحمیل کنه و اون طوری که اون می خواد رابطه رو جلو ببره نه اونطوری که تو می خوای پس بهتره که فراموشش کنی و اگه خواستی فراموشش کنی برای اینکه راحتتر انجامش بدی مطلب زیر رو بخون

http://moshaver41.ir.com/post/183

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 3,056
  • بازدید کلی : 51,143
  • کدهای اختصاصی