loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 30 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

من دوران کودکی حدوده 7-8 ساله بودم- زمان جنگ-که عمل روی پام انجام شد.دررفتگی مفصل لگن داشتم. متاسفانه اون موقع رسیدگی خوب نبود و مثلالان نبود که کاری کنن که بخیه ها نشون نده. الان روی هر دو پای من اثر عمیق بخیهو اثرات عمل هستدوست داشتم با یکی که تقریبا شرایطش مثل منه ازدواج کنم ولی پیشنیومده تا حالا. الانم قراره که با دو تا خواستگاری که معرفی شدن به فاصله چند روزصحبت کنم. موندم که چجوری این مسئله رو مطرح کنم! بگین چکار کنم. قبلا سپاسگزارم ازراهنماییهای کارساز شما عزیزان لطفا سوال این سوال رو توی سایت بزارید تا بقیهجواب بدن .ممنون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 3,042
  • بازدید کلی : 51,129
  • کدهای اختصاصی