loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

من همون دختری هستم که گفتم دارم دیوونه میشم و ازتون راهنمایی خواستم،بهشزنگ زدم و گفتم دیگه نمیخوام به این رابطه به این شکل ادامه بدم و رابطرو تمومش کردم،امیدوارم درکم کنین،خیلی دل تنگم و غمگین،اصلا نمیدونم کار درستی کردم یا نه؟!!!!!!!ای کاش اون رابطه رو بهم میزد نه من،احساس خیلی بدی دارم و نمیتونم فراموشش کنم حتیبا راهکارهایی که شما گفتین،خیلی دوستش دارم ولی دیگه از ادامه رابطه به این صورت خستهشده بودم،هرچند میدونم و ایمان دارم اونم منو دوست داشت،تو این رابطه محدود کم نذاشتم،نمیدونم چیکار کنم،گاهی دعا میکنم ای کاش برگرده و گاهی میگم دیگه نمیتونم به اونشکل ادامه بدم،چه جوری این بحرانه روحیو طی کنم ،افسرده شدم، جاشو چه جوری پر کنم؟

جواب :

سلام

گفتی توی این رابطه کم نذاشتی ای کاش کم می ذاشتی و عشقتوراحت عرضه نمی کردی تا اون احساس نکنه به راحتی به تو رسیده و عقب بکشه به هر حالگذشته و کاری نمی تونی بکنی مگر اینکه یه مدت بگذره تا ببینی می تونی از راههایی که لینکش رو گذاشتم دوباره جذبشکنی یا نه

مشکل دیگه شما اینه که می گی می دونم دوستم داره اتفاقا نمیدونی و فکر می کنی که عشقت توی دلش هست این عشقته که نمی ذاره قبول کنی که اون نمیخوادت یا اگه قبلا می خواسته الان نمی خواد وقتی که اون به راحتی ولت می کنه و اینهمه بی اعتنایی می کنه از کجا می گی دوستت داره ؟ تو مثل مادری هستی که بچه اشمرده ولی نمی خواد مرگش رو باور کنه تو هم عشقت تموم شده و مرده باید باور کنی کهنیست تا بتونی یواش یواش رها بشی پس مهم ترین قدم برای اینکه رها بشی اینه که باورکنی نمی خوادت اینم بدون که الان سخته ولی همون طوری که غم از دست دادن بچه بعد یهمدت کم و کمتر می شه این عشق هم به تدریج کم می شه فقط زمان لازم داره پس مهمترینکار اینه که باور کنی تموم شده و تصمیم بگیری که فراموشش کنی و همچنین با دقت به راهکارهایی که ادرسش رو لینک کردم عملکنی هی هم نگو سخته و من نمی تونم منم می دونم سخته اما اگه خودتو ببازی بدتره ازمشکلات مهم تو در حال حاضر اینه که تصمیم به فراموشیش نمی گیری یعنی عشقت نمی ذارهپس بهش غلبه کن و به خودت بیا و متوجه بشو که عالم تموم نشده و تو سالهای سال بایدزندگی کنی و اگه بخوای به این صورت ادامه بدی خودتو تباه می کنی پس سعی کن بهاینده فکر کنی و تدریجا بر خودت مسلط بشی انسان قدرتی داره که می تونه با قدرتفکرش بر دلش مسلط بشه البته تدریجا و در طول زمان ، بنا بر این شما هم برای اینکهزودتر خلاص بشی همین کار رو بکن و با قدرت فکر تدریجا دلت رو سر جاش بنشون

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 3,124
  • بازدید کلی : 51,211
  • کدهای اختصاصی