loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 34 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من حدود 9 ماه پیش با دختری آشنا شدم بعد از چند ماه که با هم بودیم بهازدواج با اون فکر می کردم ام بهش حرفی نزدم و خیلی بالا و پایین کردم و سعی کردمکه در شرایط مختلف واکنش هاشو بسنجم تا ببینم ایا با من سازگاره یا نه. پس از همهاینا فهمیدم مورد مناسبیه و تقریبا تمام روحیاتمون به هم میخوره. تو این مدت بهم خیلیعلاقمند شدیم و عاشقانه همو دوست داشتیم. موضوع رو باهاش مطرح کردم و اونم قبولکرد. من موضوع رو با خانوادم مطرح کردم و اونا هم بعد از تحقیقاتشون بهم جواب مثبتدادن. این دختر قبل از اشنایی با من با پسری ارتباط تلفنی داشته و به علت اینکهروحیاتشون به هم نمی خورد ارتباطشون قطع کردن.

تو این مدت که با هم بودیم اون پسر مدام بهش زنگ میزد و ابراز علاقه میکرد و می گفت بهم فرصت بده خودمو اثبات کنم من تغییر کردم و میخام بیام خواستگاری.اما اون همش جواب منفی می داد و می گفت من کس دیگه رو دوست دارم. بعد از چند ماهپسره که تو یه شهر دیگه بود اومد پیشش همو دیدن و چند روز موند و هر روز همو میدیدن.بعد از رفتن پسر بهم گفت که به علاقم به تو شک کردم و می خوام فکر کنم و بهخانوادت بگو قضیه منتفی شده. الان یک ماه از این قضیه می گذره. هنوز گاهی بهم زنگمیزنه و یا پیامک میده. من از طریق دوستش تو جریان کاراش هستم. اخرین حرفی ببهدوستش زده اینه که میدونم با امین (من) شرایط و اینده بهتری دارم اما انگار ته دلماون پسر رو دوس دارم. تو این شرایط من چیکار کنم و به نظرتون چه تصمیمی میگیره

 

جواب:

سلام

بارها گفته ام که عشق برای ازدواج کافی نیست بلکه تناسبهای فکری اعتقادیاخلاقی رفتاری لازمه اون دختر نیاز به راهنمایی داره و باید بهش گفته بشه که عشقرو بر عقل ترجیح نده و کسی رو انتخاب کنه که مناسب تره نه اونی رو که بیشتر دوستداره بخاطر اینکه عشق پایدار مال تناسبها و هماهنگی هایی است که طرفین بعد ازدواجدر دیگری خواهند دید اما اگر مناسب هم نباشند عشقی که قبلا بوده کمرنگ می شه و حتیممکنه از بین بره و به تنفر مبدل بشه

بنا بر این کاری که شما می تونید بکنید اینه که با اون دختر در این زمینهصحبت کنید و کمکش کنید که تصمیم درست رو بگیره که در اینده پشیمون نشه

موفق باشید  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 3,057
  • بازدید کلی : 51,144
  • کدهای اختصاصی