loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 22 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من سوالی داشتم. نامزد من یه پسر سالم و با غیرت هست. یعنی من با اینخصوصیات شناختمش. تازگی ها یه اس ام اس تو موبایلش دیدم و فهمیدم راجع به روابطزناشوییمون با دوستش حرف می زنه. تو اون اس ام اس به دوستش گفته بود امشب نتونستهبا من رابطه داشته باشه.البته از الفاظ زشتی هم استفاده کرده بود. من دارم دیوونهمیشم. یعنی من اشتباه شناختمش. یعنی این قدر بی غیرته؟ حالا باید چیکار کنم؟ دیگه بهش اطمینان ندارم. همیشه به من می گفت خیلی رو حریمشخصیمون حساسه. حالا خودش راجع به ناموسش با یه مرد غریبه حرف می زنه؟ تو رو خدازود جوابمو بدید


 

جواب:

سلام

این عجیبه که کسی در مورد رابطه زناشوییش با همسر به دیگران بگه اونمبا الفاظ بد، این با غیرت مردانه نمی سازه ولی احتمال داره این کارش دلیل بر بیغیرت بودنش نباشه و مثلا بخاطر اینکه شهوتی بوده و این حرفا رو برای لذت بردن زده باشهچون گفتن الفاظ برای کسی که شهوتش بر انگیخته است ممکنه لذت اور باشه لذا زمانی کهنتونسته با شما ارتباط جنسی داشته باشه خواسته این جوری لذت ببره و دیگه توجهنکرده که ادم در مورد ناموسش با دیگران این طور صحبت نمی کنه

یا اینکه شاید کلا با دوستش از این حرفا زیاد می زنند و براشون عادیهپس اگر این دو احتمال باشه گفتنش دلیل بر بد و بی غیرت بودنش نیست بلکه معلوم میشه بخاطر موارد بالا از این حرفا زده

شما برای اینکه بفهمی ایا ادم بی غیرتیه یا اینکه این حرف به صورتاستثنایی از دهنش در اومده امتحانش کن و براش از یه نفر ادمی بگو که رابطه جنسی خودشبا زنش رو برای دیگران می گفته و عکس العملش رو مشاهده کن پس اگر دیدی که از کاراون فرد فرضی ناراحت شد و به او نسبت بی غیرتی داد بدون که ادم بی غیرتی نیست واین کارش استثنایی بوده و در مورد اون اس ام اس چیزی نگو اما اگر بعدا دوباره دیدیکه از این حرفا به صورت مکرر در اس ام اس می زنه می تونی باهاش حرف بزنی و ازشتوضیح بخوای  

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 514
  • بازدید سال : 2,990
  • بازدید کلی : 51,077
  • کدهای اختصاصی