loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

من یك دختر 27 ساله هستم . 5 ماه پیش پسری كه ازآشنایان خانوادگیه ازم خواستگاری كرد. همشهری نیستیم . خانواده ام از قبل اعتقاد داشتنكه معتاده ولی دوستامون خلاف اینو میگن . منم ازش چیزی ندیدم. الانم سیگارو گذاشتهكنار. تو این مدت كه من قبول كردم خیلی با هم صمیمی شدیم و ارتباط ....داریم . هموبه عنوان زن و شوهر قبول داریم . چند روزه پیش به مامانم گفتم كه ازم خواستگاری كردهولی خیلی عصبانی شد. ما هر روز همو میبینیم ولی خانوادم نمی دونن. از بس مامانم گفتهمنم دارم بهش شك میكنم . نمی دونم چكار كنم . چجوری بفهمم حق با كیه ؟ دارم دیونه میشمو كمكم كنید.

 

جواب :

سلام

با ازمایش می شه فهمید که کسی معتاده یا نه و شنیدهام ازمایشات دقیقی هست که اعتیاد رو مشخص می کنه و هیچ کس نمی تونه اعتیادش رو مخفیکنه بنا بر این شما می تونید از راه ازمایش، معتاد نبودنش رو به خانواده ثابت کنید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 605
  • بازدید سال : 3,081
  • بازدید کلی : 51,168
  • کدهای اختصاصی