loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من دختری تقریبا با موقعیت خوب چه از لحاظ ظاهریچه تحصیلی و چه کاری و خواستگارهای زیادی داشتم که به همشون جواب رد می دادم تا اینکهدر اواخر فروردین همین امسال پسر خالم به خواستگاریم اومد اولش من مخالفت کردم امابا مخالفت شدید خانواده مواجه شدم به هر صورت نظرم رو جلب کردن وخانواده خالم اومدنخواستگاری و آزمایش خونم رفتیم و انگشترم گرفتیم و نامزدم هر هفته خونه ما میاد اماخوب زیاد نمی تونه منو جذب خودش کنه ما تلفنی خیلی کم با هم حرف می زنیم و شاید بعضیوقتها من بهش زنگ میزنم و اس ام اس می دم اما خوب منم بعضی وقتها به خودم میگم چرامن زنگ بزنم اون باید زنگ بزنه من میترسم نتونم از لحاظ عاطفی با هم راحت باشیم خوبآدم باید قبل از ازدواج حرف های که داره رو بزنه حالا من نمی دونم خجالت می کشه یابراش مهم نیست حتی از برنامه آینده هم صحبتی نمی کنه که میخواد چکار کنه و فقط در حدیه احوال پرسی هست این مساله خیلی فکرم رو مشغول کرده از شما خواهشمندم منو راهنماییکنید


 

جواب:

سلام

تصور می کنم ریشه مشکل در مورد اینکه نامزدتون بهشما تلفن نمی زنه و در مورد اینده حرف نمی زنه و حرف زدنش هم در حد احوالپرسی است بهاین برمی گرده که نامزدتون اقبال عاطفی به طرف شما نداره، در صورتی شما انتظاردارید بیشتر سراغ شما رو بگیره و با شما به صحبت بنشینه و به قول خودتون شما روجذب خودش کنه و تبادل عاطفی داشته باشید یعنی فکر می کنم اینکه دلتون می خواد باشما تماس بگیره و با شما در مورد اینده حرف بزنه علت اصلیش این باشه که دلتون میخواد طرف صحبت شما بشه و از راه صحبت کردن تعامل عاطفی داشته باشید

در این زمینه عرض می کنم: اصل حرف نزدن یا تماسنگرفتن یا عدم تعامل عاطفی در دوران نامزدی نشون دهنده وجود مشکل نیست چون شایدهمون طوری که می گید خجالت بکشه یا اینکه چون هنوز محرم نیستید تمایل به رابطه عاطفینداشته باشه، بلکه اونی که مهمه اینه که نسبت به شما احساس عاطفی و تمایل قلبی داشتهباشه و شما به عنوان همسر توی دلش جا کرده باشید

پس اگر عدم اقبال طرفتون به شما بخاطر این باشهکه تمایل قلبی به شما نداره و مثلا به علت دیگه ای مثل اصرار خانواده قدم جلوگذاشته، ازدواج در این صورت ریسک داره، پس لازمه بفهمید که نامزدتون شما رو دوستداره یا نه؟

یه راه فهمیدنش هم اینه که اقبالتون رو بهش کمکنید یعنی باهاش تماس نگیرید و بهش نگید که به منزلتون بیاد و حتی بعضا سرد برخوردکنید و ببینید که ایا او تلاشش رو برای اومدن به طرف شما بیشتر می کنه یا اینکه اوبا این کار شما سردتر و کم محل تر می شه پس اگر بیشتر به سمت شما اومد معلوم می شهکه شما رو می خواد اما اگر سردتر شد می شه احتمال داد که تمایل قلبیش به شما ضعیفهکه در این صورت باید باهاش صحبت کنید و اگر واقعا شما رو نمی خواد نامزدی رو به همبزنید

راه دوم هم در صورتی که از راه اول نتیجهنگرفتید اینه که با خودش صریحا صحبت کنید و بهش بگید که اگر تمایل قلبی برای ازدواجبا شما نداره نامزدی رو تموم کنید اما اگر گفت که تمایل داره دلیل عدم تماس و کمحرفیش رو سوال کنید تا ابهام شما در این زمینه برطرف بشه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 2,976
  • بازدید کلی : 51,063
  • کدهای اختصاصی