loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 169 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

دختری26 ساله هستم در 21 سالگی به اجبار عقدکردم و اینقدر طرف بد بود که به 1 ماه نرسید جدا شدم.یعنی از روز خواستگاری تاجدایی من 2 ماهم نشد.بعد از اون شاغل شدم و تحصیلاتمو ادامه دادم  تعریف نباشه ازهر لحاظ ایده الها رو دارم اما اکثر کسایی که منو انتخاب میکنن بعد تحقیق پشیمونمیشن.بدون اینکه بپرسند چرا؟شاید تا الان بالای 30 مورد رو اینطوری از دست دادم.گاهی وقتا میگم آخه چرا گناه من چی بود که اینجوری باید تحقیر شم.الانم دیگه ازاین شرایط خسته شدم چکار کنم.


 

جواب:

سلام

شما گناهی نداری بلکه عیبی هم نداری چون سابقهعقد داشتن دختر اصلا عیب نیست اما مشکل اینه که مردم اینو عیب می دونن و به اون دخترمثل زن بیوه نگاه می کنند و هرچقدر هم که خوب باشه بازم بخاطر سابقه ازدواج ردش میکنند

بنابر این - گرچه نادرسته - اما شما بایدواقعیت رو قبول کنی و نباید خودتو مثل سایر دخترا بدونی و انتظار داشته باشی کهپسرا همون طور که خواستگاری دخترای دیگه می رن خواستگاری تو هم بیان در نتیجه بایدانتظارت رو پایین بیاری و توقع نداشته باشی اونی که می خوای به خواستگاریت بیاد وگرنه نخواهی تونست ازدواج کنی یعنی خود رو برای ازدواج با کسی که شرایطش پایین ترهاماده کنی مثل مردی که قبلا ازدواج کرده یا حتی بچه داره یا پسری که سنش بالا استیا نقص ظاهری داره اگر این کار رو نکنی و بخوای همین طور ادامه بدی شاید هرگزنتونی ازدواج کنی

شما برای اینکه زمینه بیشتر شدن خواستگار روفراهم کنی از مراکز و سایتهای همسریابی (البته با احتیاط) هم کمک بگیر  

شاید این حرفایی که برات زدم تلخ باشه اماواقعیتی است که هست و اگر می خوای بیش از این ضربه نخوری قبولش کن و باهاش کناربیا تا بتونی ازدواج کنی

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 586
  • بازدید سال : 3,062
  • بازدید کلی : 51,149
  • کدهای اختصاصی