loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

من یک خواستگاردارم نمیدونم چه جور شماره منو پیدا کرده ولی پسر خیلی باادبی هست پدر و مادرش هماومدن خواستگاری. از محل کارش تحقیق هم کردم گفتن خوبه ولی باز میترسم چون هروقتمیگم منو از کجا پیدا کرد درست جواب نمیده. درضمن مشکل اصلی من اینه که پدر ایشونمعتاده و من میترسم در اینده هم ایشون سیگاری یا معتاد بشن. الان 10 ماه هست کهآشنا شدیم ولی این ترس ازم جدا نمیشه. مشکل دیگم اینه که 2 ماه خیلی باهامدرارتباطه ولی 1-2 ماه خیلی رفتارش عوض میشه و هفته ای یک بار تماس میگیره. خیلیبه رفتاراش شک میکنم که قصده سر کار گذاشتن منو نداشته باشه یا اینکه براش مهمنباشم و فقط بخواد یک دختر مطمئن را بگیره.

 

جواب :

سلام

ترس باید علتمنطقی داشته باشه وگرنه نباید بهش توجه کرد چون باعث می شه که ادم وسواسی بشه و هیبی خودی از هر چیزی بترسه و فرصتهای خوب رو از دست بده

اینکه شماره شمارو از کجا به دست اورده اهمیت خاصی نداره که نگفتنش سبب ترس شما بشه

البته ترس شمااز اعتیادش جا داره و باید در این زمینه مطمئن بشید که بعدا معتاد نخواهد شد

اینکه گفتیدرفتارش یک دو ماهه که عوض شده اگه منظورتون اینه که کمتر تماس می گیره این هم چندانمهم نیست البته در این مورد اگه حساس هستید می تونید علت رو ازش جویا بشید

در مورد اینم کهگفتید شک دارید قصد سر کار گذاشتن شما رو داشته باشه عرض می کنم اگه قصد سر کارگذاشتن شما رو داشت به خواستگاری شما نمیومد

عرض اخر مناینکه فکر می کنم: شما احتمالا حساسیت زیادی پیدا کرده اید به همین خاطر در هرموردی که ترس دارید با یه بزرگتر مشورت کنید تا مطمئن بشید که مساله واقعا ترسداره یا اینکه شما زیادی حساس هستید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 723
  • بازدید سال : 3,199
  • بازدید کلی : 51,286
  • کدهای اختصاصی