loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 17 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

دختری 22ساله هستم وحدود2سال است دردانشکده پسریآشنا شدم که ازهرلحاظ به هم میخوریم وپسرخوب وپاکیه.خیلی دوسم داره ولی یک مقدارقدشازمن کوتاه تراست.قدمن 168 وقداو 166 است.درسته که خیلی اختلاف قدی نداریم اما به گفتهخودش چون پاهاش بلندتره کوتاه تر به نظرمیرسه.اوایل اصلااین مساله برام مهم نبود واصلابهش توجه نمیکردم اما بعداز 1سال نگاه ها وخنده های مردم نظرموجلب کرد.هروقت باهاشراه میرم مردم برمیگردند مارانگاه میکنندیا به ما میخندند.آخه چرا؟پس1چیزغیرعادی هست.تازگیها هروقت باهاش راه میرم یا قوزمیکنم یاسرموپایین میگیرم که چشمم به مردم نیفتد.چندبارخواستمفقظ به خاطرقدش نه چیزدیگه ازش جداشم اماعشقش به من نمیذاره آخه واقعاپسرخوبیه شایددیگههمچین موقعیتی نصیبم نشه.همش باخودم جدال دارم نمیدونم نگاه هاوحرفای مردم چقدبایدتوزندگیم موثرباشند!مگه ازاول باحرف مردم باهاش دوست شدم که حالا باهاش قطع رابطه کنم.منمدوسش دارم.نمیدونم چیکار کنم. لطفاکمکم کنید.ممنون


 

جواب:

سلام

شما می گید مردم به شما نگاه می کنند و میخندند ولی من بعید می دونم دو سانت اختلاف قد، به حدی ناجور به نظر بیاد که سببنگاه و خنده دیگران بشه  

بنابر این احتمال میدم مشکل شما این باشه که تصورمی کنید نگاههای مردم و احیانا خنده هاشون بخاطر بلندتر بودن قد شما است، لذا برایاینکه مطمئن بشید، می تونید از کسانی که شما رو می شناسن نظر بخواید تا بگن ایاتفاوت قد شما به حدی زیاده که خنده دار به نظر میاد یا نه؟

از اینا گذشته برفرض که مردم به شما نگاه کنندیا بخندند، این مسلمه که چنین افرادی اولا: بسیار کم هستند و ثانیا: شما رو هم نمیشناسن پس سزاوار نیست شما بخاطر پیشگیری از نگاه یا خنده افراد کمی که شما رو هم نمیشناسن، یه مورد خوب رو رد کنید ثالثا: این نگاه و خنده نشونه بدی اونا است نه شما،بخاطر اینکه یک انسان خوب وقتی با فردی با وضعیت نامناسب برخورد می کنه نبایدنگاهش کنه تا چه رسد به اینکه بهش بخنده بخاطر اینکه نگاه و خنده او ممکنه سببخجالت کشیدن و اذیت شدن طرف بشه، لذا کار درست در چنین مواقعی اینه که حتی نگاهغیر عادی نداشته باشه، تا چه رسد به اینکه بهش بخنده، بنا بر این کسی که نگاه میکنه یا می خنده خودش ادم بد و بی شخصیتیه پس شما نباید بخاطر رفتار نادرست چنینافرادی از یک ازدواج نامناسب چشم بپوشید بلکه باید بزرگوارانه و بدون توجه به کارغلط اونا از کنارشون بگذرید و اگر چنین کاری بکنید تدریجا حساسیت شما کم می شه ویواش یواش حتی نگاهها و خنده هاشون رو نمی بینید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 389
  • بازدید ماه : 739
  • بازدید سال : 3,215
  • بازدید کلی : 51,302
  • کدهای اختصاصی