loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 11 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

با پسری اشنا شدم من اصفهانیم اون شیرازی همدیگه روهمیکباردیدیم اولش نه من به اون اعتمادداشتم نه اون به من تابعدازیکسال اعتمادهموجلبکردیم ازخودم8ماه کوچکتره اما بیشتراز یه ادمه 25 ساله میفهمه خیلی خیلی عاقله دارهرشته پزشکی میخونه بهشدت همدیگرو دوست داریم دراین حدکه برا هم حاضریم بمیریم واسهازدواج همدیگرو میخوایم اما یه مشکل دارم اونم اینکه چون کوچکترازمنه خونواده منقبول نمیکنن کمکم کنید

 

جواب :

سلام

با توجه به اینکه بزرگتر بودن دختر نقاطمنفی داره که به ضرر پسره نه دختر پس شما باخانواده صحبت کنید و این موارد رو بهشونتذکر بدید و بگید اگه ضرری باشه برای پسره نه من

تنها موردی که ممکنه به ضرر شما باشه اینه که پسر بخاطر سنکمش از نظر فهم و درک از شما کمتر باشه و طوری نباشه که بتونید بهش تکیه کنید کهاینم در این مقدار کم اختلاف سنی مشکلی درست نمی کنه علاوه براینکه شما میگید خیلیعاقله

و خلاصه به خونواده بگید که کمتر بودن سن پسر در صورتی کهاز نظر فهم و درک و قبول مسئولیت مشکل نداشته باشه نقطه قوت برای دختره و بایداونو غنیمت بشمره

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 2,974
  • بازدید کلی : 51,061
  • کدهای اختصاصی