loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 23 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

برام سوالی مطرحه که خواستم نظر شما و بقیهاعضای سایت رو بدونم.من چندین بار برام پیش امده که تو خیابون یا معابر عمومی یاحتی محیطهای خاصی اقایی که ظاهر موجهی داشتن منو خطاب کرده و ازم فرصت اشناییبیشتر به قصد ازدواج رو خواسته ولی من بدلیل اینکه اینجور اشناییها رو نمیپسندیدممحل نداده و رد کرده ام.الان 30 سالم است و از خانواده معمولی هستم که دور از انهامجبورم زندگی کنم،ولی بقیه شرایطم در حد عالیست ولی هنوز ازدواج نکرده ام چون اهلدوستی و یا روابط اینچنینی نبوده ام.چند وقت پیش هم دوباره چنین موردی برام پیشامد و من در کل نمیدونم باید در چنین مواقعی چه عکس العملی نشون بدم؟ مخصوصا وقتیکه خود پسر اذعان میکند من از ظاهر و برخورد و رفتار شما خوشم اومده که به سمت شمااومدم و دارم پیشنهاد اشنایی بیشتر رو میدم و قصد دوستی و یا مزاحمت ندارم و طرفظاهر موجهی هم داره، و طرف ادعا میکنه که چه اشکالی داره ادم از شخصیت و ظاهر کسیتو چنین محیطهایی خوشش میاد بره و پیشنهاد بده و من هم هر چی فکر میکنم ایراد اینمسئله رو نمیفهمم ولی چون هیچکس از چنین مسئله ای خوشش نمیاد منم تقزیبا نمیپسندمو عکس العمل مثبتی در چنین مواقعی ندارم.لطفا منو در این باره راهنمایی کنید ونظراتی که برا ازدواج موفق دختری مثل من سازنده باشه منو خوشحال خواهدکرد.سپاسگذارم...

 

جواب:

سلام

من نظرم رو در مورد نحوه برخورد با کسی کهپیشنهاد اشنایی جهت ازدواج می ده در مطلب زیر داده ام

http://moshaver41.ir/post/988

شما می تونید با مطالعه اون مطلب جوابتون روبگیرید البته اگر بازم سوالی داشتید بفرمایید تا جواب بدم

ضمنا این مطلب رو در معرض دید دوستان می ذارم تابا نظراتشون به شما کمک کنند

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 665
  • بازدید سال : 3,141
  • بازدید کلی : 51,228
  • کدهای اختصاصی