loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

دختری هستم 25 ساله.حدود 5 سال پیش با پسری تونت آشنا شدم که رابطه ما تقریبا 6 ماه طول کشید،البته این رابطه فقط توی نت بود ودر حد یه دوستی وحتا به دیدن یا تلفنی حرف زدن هم نرسید.حالا بعد این 5 سال تقریبا1 ماه پیش دوباره با این آقا رابطه پیدا کردم،ایشون بعد چند بار گفتگو، گفتنکه قصد ازدواج دارن وفک میکنم به خاطر شناختی که از قبل از من داشتن این تصمیموگرفتن.اما ایشون میخوان قبلش خودشون منو ببین وتاکید دارن که خودشون میخوان دررابطه با ظاهر همسرشون تصمیم بگیرن نه خانوادشون.خودم به شخصه اصلا دوست ندارم کهقرار بزارم که همو ببینیم.حالا نمی دونم چه کار کنم،لطفا راهنمایم کنید چون فکمیکنم اگه رابطه مون بخواد بیشتر از این ادامه داشته باشه درست نیست. متشکرم.

 

جواب :

سلام

شما درست فکر می کنید رابطه بیش از این درستنیست و باید به صورت رسمی ادامه پیدا کنه از اون طرف هم دیدن دختر حق پسره که اگهخواست ادامه بده بنا بر این ایشون می تونه اگه خواست قبل خواستگاری شما رو ببینهبا شما در یک مکان عمومی قرار بذاره و همراه مادر یا خواهرش به دیدن شما بیاد

برای اینم که یه وقت نخواد سو استفاده کنه شما درصورت امکان همراه یکی از اعضای خونواده برید اما اگه ممکن نیست و تنها رفتید ازدور نگاه کنید اگه اونو همراه یک زن دیدید جلو برید اما گه تنها بود جلو نرید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 3,174
  • بازدید کلی : 51,261
  • کدهای اختصاصی