loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 96 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

مدتها یکی با شماره ای که نمیشناختم به من پیامکمی داد و اس ام اس های عاشقانه می فرستاد دیگه داشت کلافم میکرد من اوایل فکر میکردمیکی از دوستامه که سر کارم میزاره چون من پسر مذهبی ام و سر و کاری با این چیزها ندارمو باورم نمیومد که دختر باشه بعد از بیش از یکسال اس ام اس بازی و گاها کم محلی و عصبانتمن از این شوخی بی مزه ناگهان به قول خودش طاقتش تاق شد و خودش رو معرفی کرد با نشونیهایی که می داد شناختمش و رنگم پرید گفت خیلی دوستت دارم و حس میکنم تو هم بهم علاقهداری اینو از رفتارت فهمیدم می خوام باهام ازدواج کنی اما من حقیقتا دوستش نداشتم وندارم هیچ بلکه ازش متنفرم و همیشه فکر میکردم کدوم بدبختی حاضره با این ازدواج کنهالبته نه اینکه دختر بدی باشه نه بلکه من همینطوری ازش خوشم نمیاد القصه من صراحتابهش گفتم دوستت ندارم و رو من فکر نکن و دیگه پیامک نزن اما ول کن نیست و میگه شب وروز تو فکر تو ام دارم دیوونه میشم باید با من ازدواج کنی و گرنه یه بلایی سر خودممیارم بهم مینویسه تو دروغ میگی که دوستم نداری من باور ندارم نتیجه اینکه هنوز پیامکمیزنه و من بعضی موقع ها دلم براش میسوزه و میگم برای رضای خدا برم باهاش ازدواج کنماما اونقدر ازش بدم میاد که نمیتونم بهش نگاه کنم خواهش می کنن بفرمائید چکارکنم کهدست از سرم برداره و واسه خودشم اتفاقی نیفته؟


 

جواب:

سلام

شما برای اینکه منصرف بشه باهاش صحبت کنید و باتاکید بهش بگید که دوستش ندارید و بعد اضافه کنید اولا : خودتو جای من بذار اگرکسی به تو عشق یک طرفه داشته باشه و تو ازش خوشش نیاد ایا حاضری بخاطر اصرار اوباهاش ازدواج کنی و یک عمر بدون عشق زندگی کنی؟

ثانیا: اگر من قبول کنم با تو ازدواج کنم درحقیقت زندگی تو رو خراب کرده ام چون زندگی با عشق یک طرفه سر انجام خوشی نداره بخاطراینکه یا تا اخر عمر سرد خواهد بود یا اینکه به جدایی منجر می شه   

اگر اینا رو گفتی و قبول نکرد بهش بگو من حاضرمباهات ازدواج کنم و تلاش کنم که تو رو توی دلم جا بدم اما به شرط اینکه اولا از منمهریه نخواهی و ثانیا: تعهد کتبی بدی اگر نتونستم به تو علاقه مند بشم راضی بشی کههر کار رو صلاح دونستم انجام بدم، از جمله اینکه بدون هیچ تعهد مالی ازت جدا بشم ویا حتی همسر دیگری بگیرم تا نیاز عاطفی مو برطرف کنه

تصور می کنم اگر این طور بگی چشمش به واقعیتباز می شه و علی رغم علاقه ای که بهت داره از ازدواج صرف نظر می کنه و اگرم خودشقبول کنه بعید می دونم خونواده اش بذارن چنین وصلتی صورت بگیره

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 3,138
  • بازدید کلی : 51,225
  • کدهای اختصاصی