loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 22 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


هلیا:

باسلام
من مدت دو سال است که ازدواج کرده ام همسرم قبلا ازدواج کرده بود ولی به دلیل مشگلاتی که باهمسرسابقش داشت با وجود یک بچه ازهم جداشدند.مازندگی خوبی داریم و من همسرم راخیلی دوست دارم ولی گاهی همسرسابقش باعث ناراحتی در زندگیمان میشودهمسرم بعداز کلی مشاجره و کشمکشی که با او واشته میخواد با او ازدواج موقت کنه ومیگه اصلا دل خوشی از اون نداره واینکارو فقط به خاطر بچه اش انجام میده آخه اون پیش مادرش زندگی میکنه همسرم همه تصمیماتش رابه من میگه ومنو درجریان میذاره ودرصورت تائید من اونو انجام میده
حالا من نمیدونم چیکار کنم ازطرفی دلم برای اون بچه میسوزه که بی پدر بزرگ میشه!واز طرفی میترسم که شوهرم را ازدست بدم !راستی یادم رفت بگم ماالان یه دختر 4 ماهه هم داریم ازشما خواهش میکنم کمکم کنید بگید جیکار کنم جه تصمیمی بگیرم ؟و یه سوال دیگه اینکه
ایا ممکنه بعدا ازدواج موقت را به دائم تبدیل بشه؟
آقای مهدیار لطفا سوال منو دربحث و گفتگو بذارید از همه خواهش میکنم نظر بدن و بگن چیکار کنم
؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 2,989
  • بازدید کلی : 51,076
  • کدهای اختصاصی