loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 15 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام....من 14 سال دارم،سه ماه پیش رفتم توی یه سایتی عضو شدم و فعالیتکردم.تو اونجا دختری به من پیام خصوصی داد و باهم آشنا شدیم...دلیل دادن پیام اونهم نام کاربری من بود که یانی بود و اون دختر چون یانی رو میشناخت به من پیام دادو در مورد یانی صحبت کردیم.اون دختر مال بوشهره و من قزوین...اون 13 سالشه...بعد ازمدتی بیشتر به هم نزدیک شدیم و درمورد خودمون و علاقه هامون صحبت کردیم...............داستانشمفصله.اما از اینجا شروع میکنم که من احساس کردم به اون دختر علاقه مند شدم،بهش چیزینمیگفتم چون میترسیدم ناراحت بشه.....بعد از مدتی اون بدلیل قطعی اینترنت نتونست بیادسایت و زمانیکه اومد از من شماره تلفنم رو خواست تا اگه مشکلی پیش اومد پیامبده...چندروز همینطوری بود...خیلی بهش وابسته شده بودم،درضمن بگم حسابی باهاش آشناشده بودم و اخلاقشو بخوبی میشناختم....بعد از مدتی یادمه تو عیدنوروز بود که به منگفت که بهم علاقه داره و خیلی وابسته شده......من هم احساسمو گفتم.از اون موقع بودکه رفتارمون باهم مثل دوعاشق بود،اولش خودمون دو دل بودیم که یه وقت برامون دردسرنشه...ولی دیگه تصمیم گرفتیم باهم باشیم....الان دیگه واقعا عاشق هم هستیم و بعضیاوقات هم بهم زنگ میزنیم و باهم درد و دل میکنیم.....من بهش قول دادم که چندسال دیگهبیام بوشهر و سر بزنم.... واقعا عاشق هم شدیم باهم عهد بستیم همدیگه رو ترک نکنیم تاروزی که بزرگ شیم و ازدواج کنیم میدونم شما فکر میکنید که سنمون خیلی واسه اینکارا کمه...ولی خواهشن درک کنید ما رو......... باید چیکار کنیم؟


 

جواب:

سلام

در مورد اینکه سن شما برای این کارها کمه یا نه عرض می کنم : عاشق شدندختر و پسر سن نمی شناسه بلکه همین که به بلوغ برسند و احساسات عاطفیشون نسبت بهجنس مخالف بیدار بشه ممکنه که عاشق هم بشن و تنها راه برای اینکه بتونن با هم باشناینه که ازدواج کنند که الان همه می گن برای شما زوده بنا بر این تا زمانی که بحثازدواج نباشه رابطه شما نادرسته و عشقتون هم بی سر انجام،

البته اگر نظر منو بخوای می گم حقش اینه که در چنین شرایطی دختر و پسرمساله رو با خونواده ها مطرح کنند و اونا هم بررسی کنند و اگر دیدند که دختر و پسرمناسب هم هستند برای ازدواج اونا در اینده برنامه ریزی کنند یعنی با موافقتخونواده ها نامزد بشن و در کنار هم درس بخونن و بعد فارغ التحصیلی و فراهم شدنشرایط ازدواج کنند     

لذا بهترین راه برای شما اینه که اگه می تونید مساله رو با خونواده مطرحکنید و اگر موافقت کردند به صورتی که عرض کردم پیش برید ولی اگر چنین کاری ممکننیست هرگونه رابطه رو با اون دختر قطع کنید چون هرچه پیش برید دلبسته تر می شید ودل کندن شما از هم سخت تر می شه علاوه بر این که طولانی شدن رابطه هم پیامدهایمنفی داره که حتی اگر بعدا ازدواج کنید ممکنه در زندگیتون اثر منفی بذاره غیر ازاینکه ممکنه صحبت های شما گناه الود بشه و کلی گناه توی نامه عمل شما نوشته بشه

پس سزاواره که وقتی راهی برای اینکه به هم برسید نیست، دلتون رو جراحیکنید و همو فراموش کنید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 3,045
  • بازدید کلی : 51,132
  • کدهای اختصاصی