loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام
ممنون از راهنماییتون،درموردنقص جسمی ایشون باید بگم درسته که ما همدیگرو از نزدیک ندیدیم اما هم ایشون تعدادیاز عکسای منو دیدن و هم من، فک نمیکنم مسئله نقص جسمیشون باشه،اما درمورد این کهگفتید داره اراده خودشو به من تحمیل میکنه چون فهمیده خیلی دوسش دارم،حقباشماست،خیلی وقته متوجه این موضوع شدم ولی نتونستم کاری کنم،خیلی وقته احساسمیکنم نسبت بهم بی تفاوت شده ولی یک دفعه بعد از مدتها برخوردی نشون میده که فکمیکنم واقعا منو میخواد،البته باید بگم منم رابطمو باهاش کم کردم و دیگه مثل سابقسراغشو نمیگیرم،هر چند هنوز مثل سابق دوستش دارم ولی فک میکنم اینجوری بهتره والان ارتباط ما هر چند روز یه بار و درحد یکی دو تا مسیجه،اما قبل از این که بخوامراهنمایی شما رو در مورد قطع رابطه عملی کنم یه سوال داشتم،در واقع میخوام شانسموامتحان کنم،من به چه شکل میتونم اختیار رابطه رو به دست بگیرم و به قول شما منمطلوب باشم نه طالب،ادم خیلی مغروریه و خیلی درون گرا و احساساتشو به سختی بروزمیده جوری که فک میکنم اصلا احساس نداره،به چه شکل میتونم اونو به طرف خودم بکشممثل اوایل رابطه که من همین ادم بودم ولی اون یه شخص دیگه، و درعین حال جوری نباشهکه انگار میخوام خودمو بهش تحمیل کنم،من دوسش دارم و میخوام یه بار دیگه شانسموامتحان کنم،پسر پاکیه و نمیخوام از دستش بدم ،خواهش میکنم راهنماییم کنین که چیکارکنم که اون به طرف من بیاد و طالب من باشه؟؟؟ممنون میشم این مطلب رو لینک کنین تابتونم نظرات بقیه دوستان رو ببینم،ممنون

 

جواب :

سلام

شما برای اینکه ایشون رو از دست ندید و یه کاری کنید که خودشبه طرف شما بیاد باید از راه جذب غیرمستقیم استفاده کنید یعنی باید اونو به سمتی ببرید که تدریجا احساس کنه تماسشما جواب به تماس اونه و تو ذهنش این نقش ببنده که دیگه دختر سابق نیستید و اگهطرف شما نیاد شما به طرفش نخواهید رفت نه اینکه بهش بی محلی کنید بلکه تماس شما واظهار محبت شما به دنبال اظهار تمایل او و به اندازه ای اظهار محبتش باشه

پس اگه اون تماس هر از چندگاهی داره - مثلا پیامک می زنه- کهچه بهتر، اما اگه اون تا شما پیامک نزنی جواب نمی ده، شما پیام بده اما بدون اظهارمحبت، بلکه به صورت تماس معمولی مثل تبریک و تسلیت یا گفتن خبر یا مطلب جالب یاجوک خنده دار و بعد به هر مقداری که اون تماس رو از عادی بودن در اورد و محبت امیزکرد شما هم همون مقدار محبت امیزش کن که یواش یواش احساس کنه داری بهش لطف می کنیکه این طور جوابش رو می دی

حتی اگه دیدی جلو اومد می تونی موقتا یه خورده عقب بکشی کهعطشش بیشتر بشه البته به شرطی که دل زده نشه و فکر نکنه که ازش بریدی

اگه این کار رو یه مدت ادامه بدی در صورتی که تو رو بخوادعشقش شدید و اظهار محبتش به تو زیاد می شه و هرچه بیشتر اظهار محبت کرد تو علاوهبر جواب محبت امیز بیشتر می تونی ناز کنی و وقتی که احساس کردی دلش اسیر شده و بهحرفت گوش میده اون وقت بهش بگو که رابطه ما باید قطع بشه چون اگه بیشتر وابستهبشیم خوب نیست پس اگه منو می خوای رسما با خانواده بیا خواستگاری

اینو بدون که اگه دلش رو خوب اسیر کرده باشی خواستگاری کهسهله برای تو هر کاری حاضره بکنه اما اینم متوجه باش که نباید خیلی وابسته بشه فقطتا اندازه ای که راضی به خواستگاری بشه کافیه بخاطر اینکه معلوم نیست شاید درخواستگاری خونواده ها مخالفت کردن و نتونستید به هم برسید و اگه این طور بشه هماون خیلی اذیت می شه و هم تو که طبیعیه در این مدت حسابی عاشقتر خواهی شد

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 3,092
  • بازدید کلی : 51,179
  • کدهای اختصاصی