loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 15 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من دوست دارم با عشق زندگی کنم نه اینکه بهخاطر شرایط و امتیازات من کسی با من ازدواج کنه . می خوام  پسری که بهخواستگاریم میاد من رو به خاطر خودم و با عشق طلب کنه حتی گاهی به افرادی که برمیخورم سعی میکنم متوجه نشوند که من کارمند هستم و به طمع آن به سمت من بیایند .در سایت ها و یا مراکز همسریابی هم افراد شرایطشان را می گویند و در مرحله اول براساس همین شرایط یکدیگر را انتخاب می کنند و بعد به شناخت می پردازند. من دوستدارم طرف مقابلم اول من رو بخواد و برای من به عنوان یک انسان ارزش قائل باشد وبعد از شرایطم بپرسد.  در حال حاضر هم دور و بر من پسرهای خوبی هستند که ازرفتارشان متوجه می شوم به من تمایل دارند ولی من بی توجهی می کنم چون متاسفانه ازمن(بین 3 تا 5 سال) کوچکتر هستند و نمی توانم به آنها به عنوان همسر نگاه کنمواونها هم جلو نمیان و فکر می کنند که من یا از آنها خوشم نمیاد یا زیادی مغرورم.بعضی وقت ها هم بعضی هاشون پرسیدند که چند سالمه و من چون مطمئن بودم اونها کوچکترهستند ترجیح دادم جوابشون رو ندم. رویهمرفته الان بزرگترین مشکل ازدواجم سنم است.


  

جواب:

سلام

من فکر می کنم قیافه شما کمتر از سنت نشون میده به همین خاطره که پسرای کم سن تر از خودت طرفت میان البته مساله سن می تونهمانع ازدواج نباشه چون اگر طرف به نظر شما بچه نباشه و درک متقابل هم داشته باشیدو شما هم نخوای بخاطر بزرگتر بودن حرفت رو به کرسی بنشونی می تونی با فرد کوچکترازدواج کنی

در مورد اینکه می خوای طرفت بخاطر خودت و عشق بهتو برای ازدواج جلو بیاد اما می ترسی امتیازاتت سبب خواستگاری از تو باشه و تو روبرای خودت نخوان عرض می کنم اگر شرایط در انتخاب تاثیر بذاره اشکال نداره اما اونیکه درست نیست اینه که شرایط سبب انتخاب باشه یعنی فردی علی رغم اینکه با شما تناسبفکری اعتقادی اخلاقی نداره و قلبا شما نمی خواد بخاطر شرایط خوب شما برای ازدواجقدم جلو بذاره که این می تونه مشکلات زیادی در زندگی به وجود بیاره و حتی سببجدایی بشه چون زندگی بی تناسب یا بی علاقه پر اختلاف یا سرد و بی روح خواهد بود.

ولی علی رغم این مطلب باید بدونی که راهجلوگیری از چنین احتمالی، رد کردن خواستگارا نیست بلکه در درجه اول باید بررسی کنیکه آیا شرایط شما علت جلو اومدنشه یا اینکه زمینه سازه پس اگر وقتی جلو اومد بعداز بررسی متوجه شدی که تناسبهای لازمه رو دارید و همچنین احساس کردی علاقه اش بهتو واقعی است می تونی قبولش کنی، اما اگر بعد بررسی به نتیجه نرسیدی و نتونستیبفهمی که طرف تو رو برای خودت می خواد یا اینکه شاغل بودنت سبب جلو اومدنشه در اینصورت باید امتحانش کنی تا معلوم بشه تو رو برای خودت می خواد یا مثلا کارمند بودنت، و راهشم اینه که بهش بگی اگر من تصمیم بگیرم که حقوقم رو توی زندگی خرج نکنم وبرای خودم پس انداز کنم یا برای خودم ماشین بخرم یا تجارت کنم تو نظرت چیه؟ ایابازم حاضری با من ازدواج کنی؟ اگر این طور به صراحت نمی خوای بگی می تونی ازش سوالکنی به نظر شما ایا زن باید پولش رو در زندگی خرج کنه یا نه و اگر نخواد این کاررو بکنه شما چه کار می کنی؟ با جوابی که او به این سوالات می ده شما می تونی متوجهبشی که تو رو برای کارمندیت می خواد یا نه؟

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 3,024
  • بازدید کلی : 51,111
  • کدهای اختصاصی