loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 15 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

من 22سالمه دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم نیاز جنسی زیادیدارم ولی به خودم اجازه دوستی با پسر رو نمیدم چون میترسم به گناه بیافتم به نظرشما ایرادی داره اگر با یک مرد متاهل با تقوا ازدواج موقت کنم/در ضمن شرایط ازدواجهم ندارم/شما میگید چیکار کنم من یه مدت خودارضایی هم داشتم و الان هم دارم ولیکمتر.باید چیکار کنم مسایل جنسی منو ازار میده/ادم شهوتی هستم.لطفا منو راهنماییکنید

 

جواب :

سلام

در مورد اینکه ایا می تونید ازدواج موقت کنید یا نه و اگههم بتونی چه پیامدهایی داره مطالب لینک زیر رو مطالعه کنید

http://moshaver41.ir/post/category/62

اگرم خواستید خودتون رو از خود ارضایی حفظ کنید بهراهکارهای مطلب زیر عمل کنید

http://moshaver41.ir/post/105

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 2,977
  • بازدید کلی : 51,064
  • کدهای اختصاصی