loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 12 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

منیک دختر 17 ساله هستم از طریق یک بازی در اینترنت با پسری آشنا شدم که 6سال ازم بزرگتربود اوایل بحث حرفامون در رابطه با بازی و راه های بردش بود بعد از چند ماه ناخود آگاهدیگه غریبه بودنش رو حس نمی کردم به تدریج بین من و ایشون علاقه به وجود اومد درستهراه آشناییمون اشتباه بوده اما رابطه مون بد نبوده احترام می ذاشتیم بهم و حریم خودمونرو داشتیم از لحاظ اعتقادی و دینی خانواده هامون مثل هم دیگرند و تنها تفاوت بزرگموندر سطح مالیمون است که ما خیلی از اون ها بالا تریم به قولی لای پر قو بزرگ شدم .اونقدر از خودم شناخت دارم که می دونم با این قضیه کنار می آم ولی خانوادم نمیپذیرند!خانوادهایشون هم به مخالفت برخواستند مادرشون با من موافقه یعنی دوستم داره اما پدرشون میگه پسرم در سطح خانواده ی شما نیست و نمی تونه نیاز های شما رو رفع کنه. من هم گفتممن مشکلی ندارم کفتن سنتون کمه تو زندگی نیستید نمی فهمید پسر من حتی ماشین نداره ماهم گفتیم سنمون که بالا نیست وقت برای این که پیشرفت کنیم هنوز هست!همین و همه رو نظرخودشون هستن چه کنم؟؟؟


 

جواب:

سلام

تفاوت سطح مالی اگر زیاد نباشه و هر دو طرفوضعیتی رو که در اینده در انتظارشونه قبول کنند می شه گفت که اشکال چندانی ایجادنمی شه اما وقتی تفاوت به قدری زیاده که احتمال داده می شه اونی که در رفاه بزرگشده زندگی براش غیر قابل تحمل بشه، در این صورت هرچند محدودیت های اینده رو قبولکنه به راحتی نمی شه گفت که ازدواج کنند و به مشکل نخواهند خورد، چون امکان داره اونیکه محدودیت مالی رو قبول کرده بخاطر بخاطر عشق و علاقه اش به طرف مقابل این کار روکرده باشه و در نتیجه ممکنه وقتی وارد زندگی می شه فشار محدودیتها و کمبودهای مالیسبب بشه که کم بیاره و در نتیجه یا مجبور بشه با سختی فراوان ادامه بده یا بههمسرش فشار بیاره که شرایط رو بهتر کنه و زندگیشون به اختلاف کشیده بشه و یا درنهایت جدا بشه که همه اش خسارته

بنا بر این اگر می خوای از این خسارتها در امانبمونی راهش اینه که در اولین قدم جدا از عشق زندگی اینده ای رو که در انتظارتخواهد بود بدون تمام امکاناتی که الان داری به صورت ریز تصور کنی و ببینی که اگر هیچکدوم از این امکانات رو نداشته باشی بازم می تونی ادامه بدی یا نه و اگر به نظرترسید که می تونی در مرحله بعد، مدتی خودتو از امکاناتی که داری محروم کنی مثلا بهجای ماشین شخصی یا حتی تاکسی با اتوبوس این ور اون ور و پول توجیبی کمی داشته باشیو لباسی رو که می خوای نخری یا ارزونش رو بخری و... بعد این امتحان اگر دیدی که میتونی تحمل کنی این نشون دهنده اینه که ممکنه در اینده کم نیاری و اخرین مرحله هم برایاینکه مطمئن بشی کم نمیاری اینه که خونواده ات قبول کنند که اگر نتونستی تحمل کنیامکانات مورد نیاز رو برات فراهم کنند و پسر هم قول بده که کمکشون رو رد نکنه

اگر همه این موارد اتفاق بیفته ازدواج شما اشکالنداره البته به شرط اینکه به تشخیص خانواده ها از سایر جهات به هم بخورید و تناسبهایلازمه فکری اعتقادی اخلاقی رفتاری رو داشته باشید چون اگر به نظر اونا مناسب همنباشید و صرفا بخاطر عشق و اینکه فکر می کنید مناسب هم هستید ازدواج کنید، هرچند تفاوتمالی رو تحمل کنی بازم ممکنه زندگیتون به مشکل بخوره

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 597
  • بازدید سال : 3,073
  • بازدید کلی : 51,160
  • کدهای اختصاصی