loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

مدتی است تقریبا هر روز به سایت شما مراجعه می کنمتا بیشتر یاد بگیرم و سنجیده تر عمل کنم من دختری هستم 22 ساله با وجود اینکه دارایجایگاهی مناسب و ظاهر و اندامی نسبتا زیبا هستم واعتماد بنفس بالایی دارم اما تا بحال آن طور که شایسته  برخورد بوده است از هیچ و هیچ پسری به جز چند پیشنهاد  دور از شان نداشتم و در عجبم که چرا؟؟؟؟؟؟ من دانشجویمهندسی لیسانس دانشگاه ملی هستم و همین طور ورزشکاری مدال آور و زبان انگلیسی ام عالیستو نقاشی هم میکنم و در هر دو زمینه فعالیت دارم همچنین پدرم استاد دانشگاه هستن و بسیاراز جانب دیگران خوشپوش و با شخصیتم چرا اقای کریمی چرا باید تنها بمانم و این موضوعبا توجه به نیازهایم آزارم می دهد چون من تا به حال هیچ خواستگای نداشتم و الآن بهفکر فرو رفتم که شاید مشکلی دارم البته نا گفته نماند که من به پسرها زیاد توجهی نمیکنم به طور معمول سلام و احوال پرسی دارم ولی چون از چشم و ابرو نازک کردن خوشم نمییاد و فکر می کنم پسرها رو اگه زیاد تحویل گرفت پرو می شن بهشون زیاد رو نمی دم و گاهیتند برخورد می کنم مدتی در دانشگاه پسرها روی من اسم خانم عصبانی رو گذاشته بودند چونبه محض زیاده روی به شدت باهاشون برخورد می کردم البته با بعضی از پسرها رابطه دوستانهو گسترده ای دارم   مشکل اصلی من از اونجا شروعشده که دارم پا به انحرافات می ذارم و هر چه تلاش می کنم خویشتن داری که شما در مشاورهها فرمودید اجرا کنم نمی تونم ...پام به سایت های نامناسب باز شده و زمینه خود ارضاییاز طریق چت برام فراهم شده و بسیار گناه کردم و احساسم بسیار نا مناسبی دارم گمون میکنم اگه واقعا یکی رو تو زندگیم پیدا نکنم به لجن فرو می رم اینقدر غریزم زیاده کهنمازو دعا هم نمی تونه جلو شو بگیره وای چه کنم نمی  خوام خدا از دستم ناراضی باشه می دونم بهم پیشنهادمی کنید ارتباط اجتماعی خودم رو بیش تر کنم این کا رو کردم اما نتیجه نداده چون ارتباطاتمکم نیستن می دونم راهنمایی می کنید از تصورات و دیدن فیلم های تحریک کننده پرهیز کنماین کار رو کردم ولی باز هم بعد از مدتی به حالت قبل بر می گردم سعی خواهم کرد تکرارنکنم اما خواهشمندم من رو در کنترل غرایزم راهنمایی بیشتری بفرمایید که به قول شماازدواج برام واجب شده و همین طور اینکه چگونه با توجه به اخلاق خاصم شخصی رو پیدا کنم؟  در ضمن من قصد عزیمت به خارج از کشور رو برای ادامهتحصیل دارم اما می ترسم همه چی اونجا از کنترلم خارج بشه و یه روز دیگه هیچی برای ازدست دادن نداشته باشم... در این مورد یعنی مهاجرتم هم به شدت اصرار دارم و شاید اینهم دلیلی دیگر بوده تا من به پسران اطرافم بی اعتنا باشم... اگه این مشکلم رو بتونمحل کنم نمی خوام الآن به ازدواج فکر کنم و اینکه اگه حرفی از ارتباط و ازدواج زدم فقطو فقط به علت تنهاییم بود نمی دونم... سردرگمم بسیار. با سپاس فراوان دختر مسلمان شماکه نا خواسته داره به سمت بی حیایی پیش می ره


 

جواب:

سلام

به شما سه توصیه می کنم: یکی در مورد خویشتن داری، دو تا هم در مورد ازدواج

توصیه اول اینکه اگر می خواید توانایی خویشتن داری شما بالا بره از مرحله عمل عقب تر برید و در مرحله فکر جلوی خود رو بگیرید یعنی سعی کنید فکر رو از مسائل شهوانی دور کنید اگر این کار رو بکنید توانایی شما در خویشتن داری عملی زیادتر می شه

توصیه دوم اینکه برای فراهم کردن زمینه جهت اومدن خواستگار، از افراد و مراکز و حتی سایتهای همسریابی کمک بگیرید و فکر هم نکنید که این کار عرضه کردن خوده و با شخصیت دخترانه شما ناسازگاره، بخاطر اینکه شما با درخواست کمک از این افراد و مراکز خود رو عرضه نمی کنید بلکه از اونا طلب یاری می کنید تا شما رو به پسرای متقاضی ازدواج معرفی کنند و اونا از شما خواستگاری کنند و به هر کدوم که مناسب بود بله بگید

توصیه سوم هم اینکه : برای اومدن خواستگار مناسب دست به دامن خدا بشید و به نسخه ای که از ایه الله بهجت در این زمینه نقل شده هم عمل کنید در این زمینه مطلب زیر رو ببینید

http://moshaver41.ir/post/657

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 510
  • بازدید سال : 2,986
  • بازدید کلی : 51,073
  • کدهای اختصاصی