loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 27 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال

سلام

اول اینکه از سایت خیلی خوبتون تشکر میکنم ومیگم خدا ایشالا تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشید که اینقد به فکر ما جوونایین بعدشماینکه راستش من دختر مذهبی ای هستم اما همیشه یه سوال ذهنمو مشغول کرده .اینکه بایه مرد نامحرم چطور باید برخورد کنم.آخه من تو اداره ای مشغول به کارم اما نمیدونم واقعأ چطور برخورد کنم.آخه اگه بخوام اونجوری که اسلام گفته(البته به اعتقادمن) رعایت کنم بعضیا میگن فلانی امله!!!و اگرم بخوام راحت صحبت کنم هم گناهکردم و هم خودم خوشم نمیاد..حالا شما بگین من چیکار کنم.


 

جواب:

سلام

اسلام گفته صحبت محرک شهوت نکنید و همچنین طوری حرف نزنید که ترس ازبه گناه افتادن درش باشه یعنی مثلا تبادل احساسات درش نباشه تا زمینه رابطه گناهالود فراهم بشه لذا اگر منظورتون از راحت صحبت کردن اینه که محرک باشه یا ترس ازبه گناه افتادن درش باشه نباید این کار رو بکنید اما اگر راحت صحبت کنید ولی ایندو ویژگی درش نباشه اشکالی نداره بنابر این می تونید در بحث ها شرکت کنید و باافراد حرف بزنید اما محترمانه و رسمی و بدون صمیمیت و بگو بخند و تبادل احساسات   

اگر این طور صحبت کنید نباید نگران نباشید از اینکه بعضیا بگن املهستید چون اولا : ممکنه این حرف رو می زنند که سد مخالفت شما رو بشکنند تا تن بهرابطه بدید چون بعضیا می خوان به این وسیله از دخترا سو استفاده شهوانی کنند لذا بااونا رابطه صمیمانه برقرار می کنند و اونا رو دلبسته می کنند و بعد دخترا هرکاری رواونا که می گن بخاطر علاقه انجام می دن و بعد مدتی هم اونا رو با دلی شکسته و تنیناپاک ول می کنن میرن، ثانیا: بدونید حتی همونا که به شما امل می گن احتمالا دختریرو که اهل رابطه نادرست با نامحرمه برای ازدواج انتخاب نمی کنند چون حتی اگرخودشون ناپاک باشند دوست ندارن همسرشون ناپاک باشه لذا دیده می شه بعض از این نوعافراد برای ازدواج سراغ دخترایی می رن که اهل رابطه نبوده اند بنابر این اگر مثلاون دخترا بشید حتی احتمال داره چنین افرادی برای خواستگاریتون نیان ثالثا: اگر برخوردشما مطابق موازین شرعی باشه موجب می شه افراد سالمی که دختر پاک می خوان برایازدواج طرف شما بیان اما اگر اون طور برخورد کنید پسرای خوب سراغ شما نخواهند اومد

پس شما از حرف و نقل ها ترس نداشته باش و بر اساس اعتقاداتت عمل کنهرچند که بعضیا به تو نسبت امل بودن بدن چون اگر بهت امل بگن بهتره از اینکه درخطر سو استفاده قرار بگیری یا اینکه ازدواجت به خطر بیفته  

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 3,125
  • بازدید کلی : 51,212
  • کدهای اختصاصی