loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 17 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

راستشوی بخوای من به همکلاسیم خیلی علاقهدارم 5 ماهه که دوسش دارم شاگرد اول کلاس هم هستم به خاطر همین از راه درس یاد دادنبهش نزدیک شدم که ابراز علاقه کنم اما هیچ وقت جرات نکردم چون میترسیدم بهم جواب نهبگه چند ماه گذشت دیگه خسته شدم اون موقع خیلی به من اعتماد داشت روم نمیشد بهش بگمبالاخره از راه sms بهش گفتم اونم بهم گفته لطفا دیگه بهم اس ندین من تا7سال دیگه نمیخوام ازدواج کنم منم منتظرم عید بشه تا بهش تبریک بگم شاید جواب اس روبده شادم نه من دو دلم نمیدونم ناز میکنه یا نه !خوشحال میشم کمکم کنین مرسی ولی جوابمرو نداده به نظر شما کارم بد بود یا میخواد فکر کنه؟


 

جواب:

سلام

شاید اینکه گفته قصد ازدواج نداره بخاطراینه اعتماد نکرده قصدت ازدواج باشه یا اینکه خجالت کشیده که بله بگه لذا شما بهجای تبریک عید به وسیله پیامک از طریق فرد سوم درخواست ازدواجت رو بهش بگو مثلاینکه مادر یا خواهرت رو بفرست که هم اونو ببینن و باهاش صحبت کنند و هم ازشخواستگاری کنند این طوری احتمال موافقتش بیشتره بخاطر اینکه اعتماد می کنه و راحتتر نظرش رو می گه

البته بهتر از این کار خواستگاری رسمیهیعنی مادرت به منزلشون زنگ بزنه و درخواست رفتن به خواستگاری رو مطرح کنه با اینکار اگر خونواده اش موافق باشند نظرش رو تغییر می دن

اگرم هیچ کدوم اینا ممکن نیست از طریقاستاد یا همکلاسی دیگری درخواستت رو مطرح کن و اگر اینم ممکن نیست می تونی به هرصورت مثل پیامک یا حضوری بگی ولی به شرط اینکه از جواب "نه" او ناراحتنشی و این قدر اصرار کنی تا قبول کنه که به خواستگاریش بری

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 664
  • بازدید سال : 3,140
  • بازدید کلی : 51,227
  • کدهای اختصاصی