loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 18 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

 من یه دختر 32ساله هستم. خدا بهم زیبایی متعارفی داده، كارمندم و در یك خانواده مقید به مسائلاخلاقی بزرگ شدم. ولی مشكلی كه من دارم اینه كه در زمان بچگی عملهایی روی پاهای منصورت گرفته كه البته موقع راه رفتن یه مقدار نشون میده ولی تمام آثار عمل از كودكیروی پاهای من مونده. این باعث شده احساس كنم هیچوقت نمیتونم همسر مورد علاقه و درشأن خودم رو پیدا كنم.همیشه از این موضوع احساس غمگینی و یأس میكنم. شاید بگید خیلیها بودنكه مشكل جسمی داشتن و ازدواج كردن و بچه‌دار شدن! ولی چرا در مورد من این اتفاقنمی‌افته؟ خیلی از لحاظ روحی اُفت كردم. كمكم كنید.

 

جواب :

سلام

شما صرف نظر از مشکل جسمانی سنتون در حدیه کهحتی اگه این مشکل رو هم نداشتید ازدواجتون به مشکل می خورد بنا بر این به نظر منهم باید  نهایت تلاشتون رو برای اماده سازیزمینه برای اومدن خواستگار بکنید و هم بنا داشته باشید اگه خواستگار اومد کوتاهبیایید تا ازدواج انجام بشه

کارهایی که می تونید انجام بدید در لینک زیراومده

http://moshaver41.ir/post/category/6

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 703
  • بازدید سال : 3,179
  • بازدید کلی : 51,266
  • کدهای اختصاصی