loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

با پسری اشنا شدم که مبتلا به هپاتیت بی هست،دو سال پیشدرجریان یه تصادف 4 روز تو کما بوده و در اثر تزریق خون الوده تو بیمارستان به اینبیماری مبتلا شده و وقتی متوجه شده از بیمارستان شکایت کرده و بیمارستان مقصرشناخته شده،به هر حال ایشون اول اشنایی درمورد بیماریشون به من گفتن و درضمن گفتنکه اگه زمانی بخوان با کسی دوست باشن صرفا برای یه دوستی سالمه و من اصلا نباید بهایشون وابسته شم و ایشون به من وابسته نمیشن و فقط در حد یه دوستی سالم،البته بایدبگم که ما از طریق چت روم اشنا شدیم و شهرای محل زندگیمون از هم دوره، راستشوبخواین اصلا وضعیت روحی خوبی نداره و چون به این قضیه خیلی معتقده که فرد دیگه اینباید الوده شه حتی از خونوادش جدا شده و یه خونه مستقل گرفته و میگه هرگز ازدواج نمیکنهچون نمیخواد فرد دیگه ای الوده شه،ارتباط من با ایشون صرفا تلفنیه، واقعا وضع روحیبدی داره ،مشکلات خیلی زیادی تو زندگیش پیش اومده که داغونش کرده،هر چند همش سعیمیکنه ضعف نشون نده و کم نیاره،مشکل من اینجاس که واقعا نمیتونم تو این شرایطتنهاش بزارم و به عنوان یه انسان کنارش نباشم که لااقل به حرفاش گوش بدم،افسردهشده و تحت نظر روان پزشک قرار داره،من هیچ احساس عاشقانه ای به ایشون ندارم و صرفامیخوام به عنوان یه دوست کنارش باشمو نمیخوام بعد از این که مشکلشو به من گفتتنهاش بزارم چون یه جور نامردیه واسم و میدونم بدترش میکنه، حالا سوال من از شمااینه که ایا تصمیمی که گرفتم درسته؟؟؟و این که اگه روزی از من بخواد که ببینمش ایادرسته؟؟ راستش من یکم میترسم چون این بیماریو میشناسم و میدونم خیلی مسریه حتی ازطریق یک سوزن الوده به ویروس،البته به تزریق واکسن هم فکر کردم.ممنون میشمراهنماییم کنین

 

جواب :

سلام

کمک کردن به دیگران خوبه اما در صورتی که ادم به گناه نیفتهو به ضررش هم نباشه، ارتباط با نامحرم در صورتی که حتی ترس از به گناه افتادن درشباشه نادرسته علاوه بر اینکه اگر عشقی بین شما به وجود بیاد به ضرر شما است خبراتونمشکل ساز می شه

شاید بگید مواظبیم که این طور نشه عرض می کنم عشق مثل خوابمی مونه و همون طور که ادم نمی دونه کی خوابش می بره همونطورم نمی فهمه کی عاشق میشه و یک دفعه متوجه می شه که دلش رفته و دیگه کاری نمی تونه بکنه

بنا بر این اگه ازدواج شما به خاطر بیماری ایشون یا عدمتناسب طرفینی منتفی باشه، شما -با وجودی که قصدتون خیره- با ادامه رابطه آرامشاینده تون رو به خطر می اندازید، چون ممکنه خودتون رو با عاشق شدن به بلای بدتریدچار کنید و در نتیجه مثل او دچار افسردگی بشید و مجبور بشید سالها برای فراموشکردن او رنج بکشید

پس صلاح شما در اینه که ازش فاصله بگیرید و برای اینکه باقطع رابطه ضربه نخوره اینا رو که عرض کردم براش توضیح بدید

موفق باشید  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 687
  • بازدید سال : 3,163
  • بازدید کلی : 51,250
  • کدهای اختصاصی