loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 25 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام
من مدت دو سال است که ازدواج کرده ام همسرم قبلا ازدواج کرده بود ولیبه دلیل مشگلاتی که با همسر سابقش داشت با وجود یک بچه از هم جدا شدند.ما زندگیخوبی داریم و من همسرم را خیلی دوست دارم ولی گاهی همسر سابقش باعث ناراحتی در زندگیمانمیشود همسرم بعد از کلی مشاجره و کشمکشی که با او داشته میخواد با او ازدواج موقتکنه ومیگه اصلا دل خوشی از اون نداره و اینکارو فقط به خاطر بچه اش انجام میده آخهاون پیش مادرش زندگی میکنه همسرم همه تصمیماتش رابه من میگه ومنو درجریان میذاره ودر صورت تائید من اونو انجام میده حالا من نمیدونم چیکار کنم ازطرفی دلم برای اونبچه میسوزه که بی پدر بزرگ میشه!واز طرفی میترسم که شوهرم را ازدست بدم !راستییادم رفت بگم ماالان یه دختر 4 ماهه هم داریم ازشما خواهش میکنم کمکم کنید بگیدجیکار کنم جه تصمیمی بگیرم ؟و یه سوال دیگه اینکه ایا ممکنه بعدا ازدواج موقت رابه دائم تبدیل بشه؟ آقای کریمی لطفا به سوالم جواب بدین باتشکر

جواب:

سلام

شما دو دغدغه دارید اول اینکه: می ترسید همسرتونرو از دست بدید یعنی همسر شما عاشق اون زن بشه و شما رو طلاق بده و با او زندگیکنه و دوم اینکه: می ترسید ازدواج موقتش به ازدواج دائم مبدل بشه و اون زن هوویشما بشه، اولین راه حل مشکل شما اینه که اطمینان پیدا کنید اولا: شوهرتون بخاطرعشق اون زن اونقدر از شما زده نخواهد شد که طلاقتون بده یا حد اقل ازدواج همسر شمابا اون زن دائمی نخواهد شد وثانیا: حرفای دیگران بر شما اثر منفی نخواهد گذاشت واز اجازه ای که دادی پشیمونت نخواهند کرد

پس اگر این دو اطمینان رو داری به شوهرت اجازهازدواج موقت بده اما اگر چنین اطمینانی نداری دومین راه اینه که در صورت امکان ایناطمینان رو به دست بیاری مثلا اینکه با شوهرت صحبت کنی و ببینی می تونه قانعت کنهو با حرفاش اطمینان اول رو به دست بیاری یا اینکه به خودت مراجعه کنی و ببینی میتونی مطمئن بشی که از حرفای دیگران اثر نخواهی پذیرفت

اگر بازم نتونستی به نتیجه برسی من در ادامهمواردی رو که ممکنه در تصمیم گیریت موثر باشه -به عنوان سومین راه- بیان می کنم:

در مورد اینکه می ترسی عاشق اون زن بشه و تو روطلاق بده عرض می کنم: طلاق یک زن معمولا ربطی به عشق زن دیگه نداره بخاطر اینکهذات مردها بر خلاف زنها طوریه که می تونن به بیش از یک زن عشق بورزند بدون اینکهعلاقه یکی در دل اونا جایگزین علاقه دیگری بشه، البته اگر محبت به زن دیگه نداشتهباشند یا اینکه اون زن ازشون بخواد ممکنه او رو طلاق بدن پس اگر برفرض شوهر شماعاشق اون زن بشه در صورتی که شما رو مثل الان دوست داشته باشه طلاق شما منتفی استمگر اینکه علاقه اش به اون زن خیلی زیاد بشه و اون زن ازش بخواد که تو رو طلاق بده

در مورد اینم که می ترسی ازدواج موقتشون بهدائم مبدل بشه عرض می کنم: شما باید اول روشن کنی که این ازدواج موقت تا چه زمانیمی خواد ادامه پیدا کنه؟ چون اگر ازدواج همسرت بخاطر تربیت دخترشه خب دخترش که همیشهنیاز به تربیت داره پس قاعدتا این ازدواج موقت تا دخترش بزرگ بشه ادامه پیدا خواهدکرد پس عملا به ازدواج دائم شباهت پیدا می کنه مگر اینکه قصد همسرت این باشه تازمان خاصی ادامه بده مثل اینکه بخواد بعد هفت سالگی، دخترش رو از اون زن بگیره و اینازدواج موقت رو تا اون زمان ادامه بده و در این صورته که احتمال دائمی شدن اینازدواج موقت مطرح می شه که در این زمینه باید عرض کنم: دائمی شدن ازدواج در صورتیکه همسر شما بهش علاقه مند بشه ممکنه و شاید همسر شما هم در این زمینه نتونه بهشما اطمینان بده که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد چون دل دست خود انسان نیست و نمیتونه علی رغم وجود ارتباط طولانی اطمینان بده که در اینده بهش دلبسته نمی شه پسشوهر شما نمی تونه چنین اطمینانی رو به شما بده مگر اینکه با توجه به خصوصیات اونزن و رفتارهایی که از او سر زده و مشکلاتی که ایجاد کرده بتونی مطمئن بشی که همسرتو دلش به سمت چنین زنی نخواهد رفت و به او علاقه مند نخواهد شد

موفقباشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 2,973
  • بازدید کلی : 51,060
  • کدهای اختصاصی