loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

دختری رو برای ازدواج پسندیده ام اما خونوادهام مخالفند اونا می گن با توجه به موقعیتی که دارم بهتر از این دختر نصیبم می شه بهمن بگید چه طور راضیشون کنم؟


 

جواب:

سلام

برای راضی کردن خونواده بهشون بگید: ممکنه باتوجه به موقعیت من افرادی که از بعض جهات بهترند وجود داشته باشن اما باید توجهکنید که در ازدواج بهتر بودن از بعض جهات کافی نیست بلکه طرف مقابل باید مجموعامناسب باشه و همچنین طرف مقابل باید به دل من بشینه پس اگر فردی باشه که مجموعا ازاین دختر بالاتر باشه و از نظر قلبی هم بتونم قبولش کنم بر این دختر برتری داره امااگر دختری باشه که از بعض جهات بالاتر باشه اما در مجموع پایین تر باشه برایازدواج مناسب نیست یا اگر دختری مناسب تر باشه اما به دل من نشینه بازم نمی تونمقبولش کنم لذا اگر شما چنین فردی رو می شناسید معرفی کنید اما اگر چنین فردی فعلا نیستمن رو به فرد و اینده نامعلوم حواله ندید چون معلوم نیست تا چه زمانی باید منتظرباشم که چنین فردی پیدا بشه که هم مناسب تر باشه و هم به دلم بشینه پس بهتره که موافقتکنید نقد رو فدای نسیه نکنم و با همین دختر ازدواج کنم

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 590
  • بازدید سال : 3,066
  • بازدید کلی : 51,153
  • کدهای اختصاصی