loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من دختری 22 ساله هستم.در دانشگاه با پسری آشنا شدم كه همهاو را تایید می كنند و خودم نیز او را خیلی دوست دارم . دو سال پیش مادر پسر واسهخواستگاری زنگ زدند خانه ی ما ، اما بنا به دلایلی دعوای بدی بین مادر من و مادرایشان رخ داد و حالا بعد از 2 سال كه پسر دوباره خواسته كه بیایند مادرم با اكراهاجازه داد كه بیایند . اول از همه اینكه من الان از انتخابم راضی ام و هرچه فكر میكنم پسر خوبی است اما همش نگرانم كه نكند این انتخابم از روی احساسات باشد ، چطوریبفهمم كه درست انتخاب كردم و دوم اینكه احساس می كنم مادرم داره لجبازی میكنه ،میترسم وقتی دوباره بیان خونه ی ما دعوا بشه نمیدونم چی كار كنم ، خیلی استرس دارمو حالا اگه دعوا شد من چی كار كنم و چه كاری از دستم بر میاد؟

 

جواب:

سلام

برای اینکه مطمئن بشید انتخابتون از روی احساسات نیست بایداز مشورت دیگران و بزرگترها استفاده کنید وگرنه شما هر چقدر هم که بخواهید تحتتاثیر احساسات نباشید بازم یه درصدی رو نمی تونید بدون احساسات تصمیم بگیرید بههمین خاطر استفاده از نظرات دیگران خیلی کمک می کنه

شما برای اینکه دعوا نشه اول از همه: دلایل احتمالی دعوا رودر نظر بگیرید ببینید چه طور می شه کاری کرد که دیگه اون دلایل سبب دعوا ایجاد نشه

دوم هم اینکه: با مادرتون صحبت کنید و بهش بگید که اگهخوشبختی شما رو می خواد کوتاه بیاد و به پسر هم بگید که با مادرش صحبت کنه که ارومباشه و دعوا نکنه

کار سوم هم اینکه: اگه بزرگتری در فامیل دارید که رویمادرتون اثر گذاره خبرش کنید که هم بیاد و هم با مادرتون صحبت کنه که تا می تونهحرف نزنه و کار رو دست او بده و به پسر هم هم بگید همین کار رو بکنه که کار دست بزرگتراباشه و نذارن مادرها برخورد داشته باشن و دعواشون بشه

با این همه کار اگه دعوا شد تنها کاری که ازتون برمیاد اینهکه تو و اون پسر سعی کنید اونا رو اروم کنید و اگه نتونستید و جلسه خواستگاری بههم خورد فکر نکنید که همه چیز تموم شده بلکه بعد از اینکه اوضاع اروم شد دوبارهشروع کنید تا به نتیجه برسید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 372
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 3,198
  • بازدید کلی : 51,285
  • کدهای اختصاصی