loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

از طریق اینترنت با دختری آشنا شدم. برای دیدنشرفتم و چند ساعتی رو با هم بودیم. بعد از اون دیدار ، اون ، هر روز بیشتر از قبل عاشقمن شده اما من اونو نپسندیدم مدتی رابطه رو قطع کردم اما بعد از چند ماه باز هم اسام اس داد که برگردم و من واقعا نمیدونم چیکار کنم . دختر خوبیه و واقعا دوستم دارهاز یه طرف نمیدونم موندم باهاش درسته یا نه و از طرف دیگه میدونم اگه رابطه مو قطعکنم ضربه ی محکمی میخوره . تو دوراهی بدی گیر کردم. نمیدونم اگه باهاش ادامه بدم وازدواج کنم پشیمون میشم یا نه .. نمیدونم چطوری رابطه رو قطع کنم که کمتر ضربه بخوره... نمیدونم اصلا باید رابطه رو قطع کنم؟ کمکم کنید


 

جواب:

سلام

اگر مناسب هم نیستید قطعا باید رابطه رو تمومکنید و نگران ناراحتی ایشون در اثر قطع رابطه هم نباشید چون اگر ازدواج شما خراببشه ناراحتی هر دوی شما بسیار بیشتر خواهد بود

در مورد روش قطع کردن هم باید عرض کنم : برایقطع رابطه تدریجی عمل نکنید و رابطه رو یک دفعه و به طور کامل قطع کنید و بهش بگیدکه هرگز برنخواهید گشت تا از ازدواج با شما نا امید بشه چون هرچه زودتر دلش قبولکنه که به شما نخواهد رسید زودتر می تونه شما رو فراموش کنه البته برای خودشمتوضیح بدید که متوجه بشه این کار به صلاحشه پس طوری حرف بزنید یا برخورد کنید کهزودتر به این حالت برسه و هیچ نقطه امیدی برای برگشت شما نبینه در این صورت گرچهخیلی براش سخته اما تدریجا دلش قبول می کنه که باید شما رو فراموش کنه

شاید بگید: که این طوری خیلی ضربه می خوره واگر تدریجا باهاش قطع کنم بهتره جوابش اینه که این نوع قطع کردن ناراحتی داره اماخیلی زودتر نتیجه می ده و به فراموشی منجر می شه اما اگر بخواید براش دلسوزی کنیدو رابطه رو ادامه بدید و اون از رسیدن به شما نا امید نشه درسته که درد نا امیدیاذیتش نمی کنه و از همین مقدار ارتباط خوشحال می شه اما این عشق تا مدتها در دلشمی مونه و نرسیدن به شما اذیتش می کنه و ممکنه سالها طول بکشه و نتونه شما روفراموش کنه و حتی شاید نتونه ازدواج کنه بنا بر این جراحی دل در اینجا بهتر ازمرهم موقتی است که جراحتش تا سالها باقی بمونه

علاوه بر موارد فوق مطالب لینک زیر در زمینهفراموش کردن عشق بی سر انجام مفیده که می تونید خوندنش رو بهش توصیه کنید

http://moshaver41.ir/post/category/69

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 3,087
  • بازدید کلی : 51,174
  • کدهای اختصاصی