loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من از طریق اینترنت با پسری اشنا شدم و میشناسمش،تصمیمگرفتیم باهم ازدواج کنیم،خونوادم تحصیل کردن ولی میدونم کاملا با ازدواج اینترنتیمخالفن و اجازه نمیدن،شما در جواب سوال خانمی گفته بودین اگه اینطوره پسره رو رهاشکن،ولی من نمیخوام این جوری بشه،چه جوری خونوادمو مجاب کنم که اجازه بدن بیادخواستگاری اگه نپسندیدن اون وقت بگن نه، نه ازهمون اول صرفا به خاطر اشنایییاینترنتی!!!من دوسش دارم و نمیخوام شانس داشتن کسیو که دوسش دارم رو از دستبدم،لااقل بخوان ببیننش.بعد از دیدنش اگه اونا منو مجاب کردن اون وقت حتما بهحرفشون گوش میدم،خیلی میترسم بهشون بگم،از عکس العملشون خیلی میترسم، من چیکارکنم؟

 

جواب :

سلام

من نمی دونم موضوع اونی که به اون خانم گفتم رهاش کن چیبوده اما نظر من اینه که اینترنت برای اشنایی اجمالی می تونه مفید باشه ولی ادامهکار باید به صورت رسمی از راه خواستگاری پیگیری بشه بنا بر این لازمه شما کاریکنید که اونا متوجه سابقه اشنایی شما از اینترنت نشن و فکر کنن که پسر بدون سابقهاز طریقی مثل معرفی دیگران شما رو شناخته و می خواد به خواستگاریتون بیاد ، راهکارهاییکه در این زمینه به شما کمک می کنه در مطلب زیر اومده

  http://moshaver41.ir/post/295

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 627
  • بازدید سال : 3,103
  • بازدید کلی : 51,190
  • کدهای اختصاصی