loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 21 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال: 

سلام
من 6 ماهه که عقد کردم شاغلم ولی دوستدارم برای همسرم مهم باشه چینیاز دارم و خودش برام تهیه کنه درسته که شاغلم و به لحاظ مالی وابسته به ایشوننیستم ولی برام مهمه که نیازهای من براش مهم باشه و تلاششو برای رفع اونا بکنه. وهمینطور احساس میکنم برام خیلی وقت نمیذاره خیلی مشتاق نیست، کتابای زیادی خوندمدر زمینه ای که بتونم علاقه ی ایشونو به خودم بیشتر کنم ولی متاسفانه یا منبسیار ناشیانه عمل کردم یا  رفتارام تاثیر خاصی نداشته، میشه ازتونخواهش کنم راهنماییم کنین، خوب منم مثل ایشون ساعت کاریم زیاده وعملا"از 6 صبح که از خونه میزنیم بیرون 7 شب میرسم خونه و خیلیدوست دارم زن کدبانویی باشم  ولی باور کنین کشش زیادی ندارم که بخوامهمیشه برنامه ریزیم طوری باشه که آب تو دل ایشون تکون نخوره منم توقع دارم کمکمکنه و مسئولیت کارای خونه هم تقسیم بشه گاهی اوقات در این زمینه  با هم دچارمشکل میشیم این که بهشون احترامبذارم و به خواسته های عاطفی ایشون توجه کنم کمنمیذارم انصافا"ایشونبسیار آدم مبادی آدابی هستن ولی واقعا" نمیدونم باید چکار کنم که تاحالانکردم.پایدارو پیروز باشید.


 

جواب:

سلام

این طبیعی است وقتی زن از صبح تا شب سر کاره زمانیکه خونه میاد حال و حوصله هیچ کاری رو نداشته باشه و کار خونه براش سخت باشه وتوقع شوهرش رو نتونه بر اورده کنه تازه توقع تقسیم وظایف هم کار رو بدتر و رابطهرو شکننده تر می کنه و زمینه کم شدن شوق مرد به زن رو فراهممی کنه و زن احساس می کنه که مرد اون طور که باید گرم نیست

من فکر می کنم مشکل اصلی شما مال همین ساعت کارزیاده که سبب می شه نتونید اون طور که همسرتون انتظار داره باشید و شوقش نسبت بهشما کم بشه بنابر این هرچقدر بتونید ساعت كار رو كم كنید زمینه بهتر شدن رابطه شمافراهم تر خواهد شد اما اگر نمی تونید این كار رو بكنید چند کار انجام بدید شایدوضعیت بهتر بشه

اول اینکه: با درک متقابل مشکل رو کم کنید یعنیبا همسرتون صحبت کنید که اون بی حوصلگی شما یا توقع تقسیم وظایف رو حمل بر بیتوجهی نکنه

دوم اینکه: دیگه حرف تقسیم وظایف رو نزنید اینحرف در شرایط فعلی شما نادرسته چون سبب ایجاد ناراحتی بین شما می شه و اونو از شمادور می کنه

سوم اینکه: سعی کنید ایام تعطیل خوب و دلچسبیداشته باشید و اوقات لذت بخشی رو در کنار هم سپری کنید

چهارم اینکه: رضایت همسر رو در زمینه رابطهزناشویی جلب کنید به این معنی که زمینه رو برای اینکه ایشون طرف شما بیاد با پوششو سخنان محرک و ارایش مناسب فراهم کنید و وقتی هم که به شما نزدیک شد با شادابی ونشاط تحویلش بگیرید و باهاش همراهی کنید که معاشقه و رابطه جنسی پرحرارتی داشتهباشید که در نتیجه اظهار علاقه همسر شما بسیار بیشتر خواهد شد

پنجم اینکه: اگر بعد از تلاشهای شما اوضاع بهترنشد وضعیت موجود مثل عدم اشتیاق همسر رو با توجه به شرایط موجود به عنوان یکواقعیت قبول کنید و اونو نتیجه طبیعی این وضع بدونید و همین طور ادامه بدید البتهشرطش اینه که رابطه شما از این که هست سردتر نشه و این وضع موجب نشه که تدریجا توو همسرت از هم دور بشید اما اگر علی رغم انجام موارد فوق چنین احساسی کردی یک فکراساسی باید کرد چون هرچه سردی بین زن و شوهر زیادتر بشه گرم کردن زندگی سخت تر میشه و به جایی می رسه که دیگه شاید نشه کاری کرد  

موفق باشید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 709
  • بازدید سال : 3,185
  • بازدید کلی : 51,272
  • کدهای اختصاصی