loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 49 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام
حدود 2سال نامزد بودم و 5ماهه که توخونه خودمم از لحاظ روابط جنسی هیچ کمبودی واسه شوهرم نزاشتم اما حدود 4روزه کهمتوجه شدم که توی فیس بوکش قسمت مشخصات نوشته:من ،شیطون وبا نمکم وخیلی هم عاشق سکسم.ایندر حالیه که چی بشه که به من میلی نشون بده الان 4روزه باهاش کاملا قهرم و هرچیفکرمیکنم توجیه نمیشم که چرا این کارو کرده و به هیچ وجه نمیتونم نمیتونم ببخشمش ایندرحالیه که ازدواج ماباهم باعث تعجب همه شد چون من خیلی از همه لحاظ ازش سرم کمکمکنید تصمیم من فقط اینه که انقدر بی محلش کنم تا خودش طلاقم بده


 

جواب:

سلام

اولا : تا زمانی که احتمال داره زندگی درست بشه فکر طلاق رو از سرتبیرون کن و به جای اون فکر کن که چه طور می شه مشکل رو حل کرد

ثانیا: شوهر تو فقط چند جمله نوشته، کار دیگه ای که نکرده تازه اینکهگفته عاشق سکسه حرف نادرستی نیست مردها عموما عاشق سکس هستند منتها تو بهش تهمتزدی که هرزه است  و فکر کردی این حرفا روزده که رابطه با غیر تو برقرار کنه در صورتی که این فکر درست نیست چون چه دلیلیداره کسی که این حرفو می زنه در صدد این باشه که به این وسیله شریک جنسی پیدا کنهو با دیگران سکس کنه مگر گفتن اینکه من عاشق سکسم نشون دهنده هرزگی است؟

شاید بگید که اگر قصدش ارتباط با دیگران نیست پس چرا این رو اونجانوشته جوابش اینه من نمی تونم قسم بخورم که همسر شما قصدش ارتباط با زنهای دیگه نبودهاما می تونم بگم که این کارش بیشتر از اونی که از تمایلش به برقراری رابطه جنسی بازنها حکایت کنه، نشون دهنده شدت هیجان جنسیشه یعنی به عبارتی این مساله نشون می دهکه ایشون از رابطه با شما ناراضی است و ارضا نمی شه و ارامش لازمه رو به دستنمیاره و لذا چون هیجانش اروم نشده این حرفو اونجا نوشته، نه اینکه قصدش پیدا کردنمورد برای رابطه جنسی باشه

پس شما به جای اینکه بهش تهمت هرزگی بزنی و فکر جدا شدن از او روبکنی باید مشکل رابطه کم جنسی او با خودت رو حل کنی چون اگر این مساله حل بشه ممکنهنه تنها دیگه از این حرفا نزنه بلکه حتی فکر رفتن سراغ کس دیگه رو هم نکنه

پس به جای قهر و فکر طلاق کردن علل سردی همسرت رو بررسی کن و اگرلازم شد به مشاور مراجعه کنید تا رابطه شما اصلاح بشه و زندگیتون گرمی لازمه رو بهدست بیاره و اونم دیگه از این حرفا در فیس بوکش ننویسه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 3,031
  • بازدید کلی : 51,118
  • کدهای اختصاصی