loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 171 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام
من 5 ماهه که ازدواج کردم. البته 7 سال قبل از ازدواج با شوهرم آشنابودم (همکلاسی بودیم) از لحاظ رابطه جنسی هیچ مشکلی نداریم ولی الان چند وقته کهمی بینم اون توی اینترنت توی سایتهایی میره و عکس و فیلم های سکسی می بینه یااینکه به اونها پیغام میده. من از فهمیدن این موضوع خیلی دلم شکست چون احساس کردمکه اون از رابطه مون راضی نیست ولی می گه نه! من عاشقتم و هیچ مشکلی باهات ندارم.قول داد که دیگه این کار رو نکنه. ولی من بازم با چک کردن کامپیوتر متوجه شدم کهوارد این سایت ها شده. من توی این مسائل خیلی مقیدم و هیچ وقت غیر از همسرم هیچرابطه ای با هیچ کس نداشتم. این موضوع برای من حرمت داره و احساس می کنم مقدسه.حالا با دیدن این کارها احساس می کنم داره به من خیانت می کنه و واقعا قلبم شکسته.دلم نمی خواد دیگه نزدیکم باشه. به زور کنارش هستم و همش احساس بدی دارم. تو روخدا کمکم کنید. من راجع به این موضوع با هیچ کس هم نمی تونم صحبت کنم چون نمی خوامآبروشو ببرم.ممنون


 

جواب:

سلام

وقتی مردی خطای جنسی انجام می ده زن با خودشفکر می کنه حتما رابطه با من راضیش نمی کنه یا اینکه منو دوست نداره که سراغ اینکارها میره در صورتی که این طور نیست، رفتن مردها به سمت خطای جنسی الزاما به معنیزده شدن از همسر نیست بلکه غالب بودن جنبه جنسی بر مردان سبب چنین رفتاری می شهیعنی علی رغم اینکه با همسرشون مشکلی ندارن به عنوان تنوع از دیدن صحنه های جنسیلذت می برن البته فکر نکنید من می خوام بگم این کارها درسته و اشکالی نداره -چوناین کارها قطعا گناهه با تکرار شدنش به گناه کبیره مبدل می شه و در معنویت فرد اثرمنفی می ذاره و ممکنه سبب بشه که عباداتش کمرنگ بشه- منتها اونی که می خوام بگماینه که این خطاها در حد بقیه گناهان مثل دروغ و غیبت و تمسخر و دزدی است پس عکس وفیلم سکسی دیدن مثل بقیه گناهانه که سبب زده شدن از همسر و عدم رضایت از رابطه بااو نمی شه البته اگر این کار ادامه پیدا کنه ممکنه مرد تدریجا ظاهر و بدن زنش روبا اون زنهایی که عکس و فیلمشون رو می بینه مقایسه کنه و نسبت به زنش سرد بشه وعلاقه اش به او کم بشه، بنابر این حرفش رو که می گه عاشق تو است و از رابطه با توراضی است باور کن مگر اینکه ببینی تدریجا نسبت به تو سرد شده و دیگه مثل قبل علاقهمندانه طرفت نمیاد و باهات رابطه خوبی برقرار نمی کنه و ازت ایراد می گیره که دراین صورت می شه گفت اون فیلمها و عکسها اثر منفی بر همسرت گذاشته و جذابیت تو روبرای او کمرنگ کرده مگر اینکه سرد شدنش عکس العمل برخورد سرد تو باشه که در اینصورت باید رفتارت رو عادی کنی و بعدش اگر او بازم سرد بود می شه برداشت کرد کهفیلم و عکس دیدن روی او اثر گذاشته اما اگر برخوردش مثل سابق گرمه معلوم می شه کهاون عکس و فیلمها هنوز اثر نذاشته

لذا اگر در این مرحله است تو می تونی از رسیدنشبه اون مرحله جلوگیری کنی یعنی به جای اینکه ازش دوری و نسبت بهش سرد برخورد کنی جذابیتخودت رو در زمینه پوشش و آرایش بیشتر و رابطه زناشوییت رو باهاش بهتر کنی تا رضایتمندیبیشتری براش ایجاد کنی که در نتیجه احتمال زدگیش از تو کم می شه بلکه حتی ممکنه دراین صورت انگیزه اش نسبت به دیدن فیلم و عکس هم کمتر بشه بخاطر اینکه وقتی عملجنسی لذت بخش انجام بده و ارضا بشه میل جنسیش آروم می شه و دیگه دیدن صحنه هایسکسی براش چندان لذت بخش نخواهد بود و در نتیجه تمایلش به دیدن اون صحنه ها کم میشه درست مثل بوی غذا که اشتهای آدم گرسنه رو تحریک می کنه اما اثر چندانی بر آدمیکه سیره نداره

البته توجه داشته باشید که اروم کنندگی رابطهجنسی در صورتیه که ازش لذت کامل ببره اما اگر به هر دلیل از نظر جنسی لذت کاملنبره مثل اینکه ناتوانی جنسی داشته باشه در این صورت تا زمانی که درمان نشه احساستمایلش برای دیدن فیلم و عکس کم نمی شه

بنابر این شما احساس خیانت کار بودن همسر رو ازخود دور کن و اونو یه ادم گرفتار گناه و خطا ببین که نیاز به کمک داره و سعی کن ازهر راهی می تونی یاریش کنی تا خودشو نجات بده و در این زمینه از بالا بردن جذابیتخودت و برقراری رابطه خوب با او شروع کن و اگر مشکلی در زمینه ارتباطتون هست همسعی کن رفعش کنی و در مرحله بعد هم با ملایمت در زمینه پیامدهای منفی فیلم و عکسدیدن باهاش صحبت کن و بهش بگو که نامه عملت رو پر گناه می کنی و همچنین نسبت بهسرد و زده شدن از همسر بهش هشدار بده و اگر دیدی نمی تونه جلوی خودشو بگیره و بازمادامه می ده راضیش کن در منزل اینترنت نداشته باشید

موفق باشید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 3,084
  • بازدید کلی : 51,171
  • کدهای اختصاصی