loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

شما مطلبی در مورد راههای فراموش کردن نوشتین ولی ایا بهاین فک کردین که به خاک سپردن یه احساس کاملا عمیق،از بین بردن یه عشق واقعی بههمین سادگیه؟میشه با چهار تا خط یه نفرو درمان کرد؟اصلا کسی که عاشقه میتونه نسبتبه معشوقش حس تنفر پیدا کنه؟من جواب سوالاتون رو خوندم،ممنونم که سعی میکنیدراهنمایی کنین اما موندم چطور شما فک میکنین درمون کردن یه عشق شکست خورده به اینراحتیه که مثل اب خوردن میگین فراموشش کن و واسه فراموش کردنش ازش متنفر شو!!!گاهی خوبه خودتونو جای کسی بزارین که از لحاظ احساسی تو یهوضعیت بحرانیه،شاید اگه یکم درکش کنین انقد ساده و بی تفاوت جواب ندین و کسیوسرزنش نکنین که چرا دلشو اسیر یه احساس عمیق کرده.خواهش میکنم با احساس مسئولیتبیشتری کاری رو که به عهده گرفتین به انجام برسونین.

 

جواب :

سلام

قبول دارم که فراموش کردن عشق کار سختیه اما وقتی چاره اینیست چه کار باید کرد اونم مثل کسی است که عزیزی رو از دست داده یا مثل کسیه کهمعتاده اما در محلی محبوس شده و چاره نداره که ترک کنه ، عاشق هم مثل اینا این قدرباید درد بکشه تا یواش یواش خلاص بشه

من نخواستم بگم که فراموش کردن راحته و اونا هم که گفتم راهکارهایحتمیه که مثل داروی بی حس کننده باعث می شه مریض درد رو احساس نکنه نه حتما این طورنیست، من به نظرم رسید حالا که عاشق باید درد و رنج فراموشی رو بکشه من با ارائهاین راهکارها لا اقل سعی کنم دردش رو یه مقدار کم کنم و کاری کنم که کمتر رنج بکشه

اگه می شد راهکاری ارائه کرد که عاشق می تونست بدون درد و رنجعشقش رو فراموش کنه یعنی مثل کسی که خونش رو عوض می کنند می شد عشق بی سر انجام روبا سرنگ مخصوص از دلش بیرون کشید، خوب بود اما وقتی این حرفها بیشتر به ظنز شبیههتا واقعیت پس باید بر اساس واقعیت جلو رفت و واقعیت اینه که حد اکثر اینه که بشه رنجعاشق رو کم کرد اما از بینش نمی شه برد و جواب بنده هم بر این اساس بود نه اینکهبخوام بگم این راهکارهای صد در صدی است

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 3,046
  • بازدید کلی : 51,133
  • کدهای اختصاصی