loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 8 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من یه دختر 23ساله هستم که حدود یکماه پیشبا پسری 23 ساله که که دوماه از من بزرگتر هست در نت اشنا شدم.بعداز گذشته یک هفتهاز رابطه دوستانمون از من خواستگاری کرد و این نکته که خیلی جالب توجه است اینه کههر دو ساکن تهران هستیم و پدر هردومون نظامی هست و از لحاظ خانوادگی و فرهنگی و تحصیلیو مادی باهمدیگه در یک سطح هستیم.خیلی دوست داریم موضوع رو در خانواده ها مطرح کنیماما مشکلی که داریم این هست که چی بگیم به خانواده هامون ؟کجا اشنا شدیم؟اگر راستشرو بگیم با توجه به سنتی بودن خانواده هامون قطعا هر دو طرف مخالفت میکنن امیدوارمکه بتونید کمکمون کنید.به خانواده ها کشیده بشه خیلی بهتر هست درست میگم؟

 

جواب :

سلام

شکی نیست که نهتنها بهتره ادامه کار به خانواده ها کشیده بشه بلکه به نظر من بعد یه شناخت اجمالیاصلا بدون اطلاع خانواده صلاح نیست که ارتباط رو ادامه بدید اما اینکه چه طور بهخانواده ها بگید راهش اینه که پسر به مادرش بگه در یک مکان عمومی مثل پارک یاسینما یا فروشگاه یا اداره دولتی یا داخل اتوبوس یا مکانی خاص مثل دانشگاه شما یااموزشگاه خاصی که شما یا اون در اونجا دوره می بینید، شما رو دیده و شمارتون روگرفته (به شرطی که این ملاقات رو واقعا انجام بدید که هم دروغ نگفته باشید و هماگه در مورد خصوصیات ملاقات سوال شد خلاف هم نگید)

این در صورتیهکه خانواده شما از اینکه به خواستگار شماره بدید ناراحت نمی شن و شما رو مواخذه نمیکنن اما در صورتی که از این روش نمی تونید استفاده کنید، پسر به مادرش بگه در یکیاز مکانهای بالا شما رو دیده و تعقیبتون کرده و منزل شما رو یاد گرفته و بعد ادرس شمارو به مادرش بده که حضورا به منزل شما مراجعه کنه، یا اینکه شماره رو به مادرش بدهو بگه بعد اینکه ادرس رو پیدا کردم از یکی از همسایه هاشون شماره شون رو گرفتم(دراین صورت هم بهتره که اون شما رو واقعا تعقیب کنه و یا از یکی از همسایه هاشمارتون رو بگیره هم دروغ نگفته باشه و هم اگه سوالی در مورد خصوصیات از شما دونفر شد مثلا پرسیدند از کدوم خیابون اومدی ، خلاف هم حرف نزنید یا اگه گفتند کدومهمسایه شماره داده و رفتند ازش سوال کردند اون بگه بله من شماره شما رو بهش دادم)

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 3,077
  • بازدید کلی : 51,164
  • کدهای اختصاصی