loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام
من27 سالمه و در سال 83 از همسرم جدا شدم و تا الان هم ازدواج نکرده ام خواستگارانزیادی داشتم ولی نمی پسندیدم اونارو همه بهم میگن از قیافه چیزی کم نداری فقط شانسنداری راست میگن الان هم خواستگاری آخری که داشتم به خاطر استخاره بهم خورد ولینتونستیم هر دوتامون از هم دل بکنیم بهم پیشنهاد ازدواج موقت داده چه کنم؟ موندماز یه جا نمیخوام گناه کنم و از یه جاهم اگر باهاش محرم بشم نمیتونم برم پیشش چونفقط تلفنی ارتباط داریم و من با خانواده ام زندگی می کنم چون بچه ندارم و پدرماجازه نمیده خانه مجردی داشته باشم و مخالف مخالفه با ازدواج موقت در ضمن اگه کسیمتوجه بشه واسه خودم بده به نظر شما من چه کنم؟فقط بهم نگید با یکی دیگه ازدواجدایم داشته باش چون خواستگارام خیلی کم شدندو اینو خیلی دوست دارم چون ایمانش خوبهولی اخلاقش از من تندتره میگه صبر کنیم تا ازدواج دایم منو راهنمایی کنید خسته شدماز این وضع خیلی افسرده شدم هیچ جا نمیرم چون هم سن و سالای خودمو میبینم حسرتمیخورم و بدتر میشم ضمنا من در سایت همسریابی ثبت نام کرده ام و پیامهای زیادیدریافت کرده ام سوال اول اینکه آیا میشه اعتماد کرد تاکنون اعتماد نکرده ام. و سوال دوم اینکه چگونه اونا رو بشناسم ؟


 

جواب:

سلام

استخاره وقتی بد میاد دلیل بر این نیستکه دیگه تمومه و راهی نیست بلکه می شه بررسی مجددی کرد و بعد رفع مانع دوبارهاستخاره کرد یا اینکه می شه صدقه داد و دوباره استخاره کرد، بنابر این در درجه اولمی تونید به خواستگارتون بگید که با بررسی مجدد یا صدقه و دوباره استخاره کردن اقدامکنه اما اگر این مرحله به هر دلیلی نتیجه نداد می تونی باهاش ازدواج موقت طولانی کنیبه امید اینکه بعدا شرایط ازدواج دائم شما فراهم بشه البته به شرط اینکه اولا: بتونیطوری عمل کنی که قصه لو نره و دیگران نفهمن و ثانیا: خودتو برای دل کندن احتمالی وتحمل رنج فراق، در صورت منجر نشدن به ازدواج دائم آماده کنی

برای اینکه درصد احتمال منجر شدن بهازدواج دائم رو بالا ببری به دو نکته مهم توجه کن اول اینکه: سعی کن در طول مدتازدواج موقت بیشتر از اونی که تو عاشقش بشی اونو عاشق خودت کنی که در این زمینه اگرامکان داشته باشه رابطه زناشویی محدود بسیار موثره و دوم اینکه: علی رغم علاقه ایکه بهش داری نشون نده که علاقه تو بیشتر از علاقه اوست و لذا قول حتمی ازدواج دائمبهش نده و بهش بگو قبل ازدواج دائم اگر خواستگار خوب پیدا شد ردش نخواهی کرد

اگر این دو کار رو بکنی هم علاقه اش بهتو زیاد می شه و هم بخاطر اینکه تو رو از دست نده تلاشش رو برای رسیدن تو دو چندانخواهد کرد

در مورد سایتهای همسریابی هم عرض می کنم تازمانی که ازدواج دائم تو با او قطعی نشده می تونی از طریق این سایتها برای اومدنخواستگار استفاده کنی منتها باید توجه کنی اگر بخوای به این سایت ها به عنوانوسیله ای برای شناخت طرف اعتماد کنی درست نیست اما اگر این سایت ها رو فقط بهعنوان محلی برای شروع اقدام جهت ازدواج ببینی اشکالی نداره بنابر این پیامهایرسیده رو بررسی کن و اونایی رو که شرایط تو رو قبول دارند و مناسبند برای اقداماتبعدی به خونواده ارجاع بده و اگر جلو اومدن برای خواستگاری رو به شناخت اینترنتیمنوط کردند قبول نکن و بگو در زمان خواستگاری همدیگه رو به مقدار لازم می شناسیم واگر درخواست ملاقات حضوری کردند در صورتی قبول کن که همراه خانمی از خانواده شون بیان

به هر حال باید حواست باشه که در اینملاقاتها دلبستگی ایجاد نشه چون نقطه ضعف زن دلشه و اگر دلش رو داد به راحتی بهخواسته های طرف تن می ده

نتیجه اینکه اگر به این طریق پیش بریسایتهای همسریابی اگر منفعتی برای شما نداشته باشه ضرر هم نخواهد داشت و مشکلیبرات پیش نمیاره

موفق باشید  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 3,080
  • بازدید کلی : 51,167
  • کدهای اختصاصی